Tommy Bernes Skrevet 14. april 2009 Skrevet 14. april 2009 Heisann! Var ute og luftet en liten akrofugl utenfor Bergen rett før solen gikk ned.. Det ble høy hastighet og høy stemning.. Kos dere! Og ha en fortsatt god kveld! Mvh Tommy Siter
Tommy Bernes Skrevet 15. april 2009 Forfatter Skrevet 15. april 2009 Glemte å si det da. :blush: Men legg gjerne igjen en kommentar om du har noe fint å si. Siter
Nils Erik Eriksen Skrevet 15. april 2009 Skrevet 15. april 2009 Flott bilde!! Jeg fikk til noen fine jeg og som jeg har lagt ut, flotte forhold for screenies i går kveld Mvh Nils Siter
Aleksander Maaland Skrevet 15. april 2009 Skrevet 15. april 2009 Hvilket fly er det:D? Er det veldig Akrobatisk? Sånn du kan svinge mye og sånn som en Extra 300:D? Siter
Tommy Bernes Skrevet 15. april 2009 Forfatter Skrevet 15. april 2009 Takker for kommentarene folkens! Kom gjerne med fler. Dette flyet er en snedden liten akrofugl og beveger seg minst like bra som Extraen. Den er freeware og kan finnes her: http://samdimdesign.free.fr/HTML/Cap10/cap10.html Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.