Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har satt opp server for å spille online med kamerater for øyeblikket. Om noen vil være med

82.194.214.216:28960

passord: woha

for øyeblikket er det free for all, men bytter til noe annet om det kommer fler. Er for øyeblikket tre stk der nå.

Skrevet

Tjæh.. Både-og. Var morro en fase. Også hadde man jo disse forbanna flotte nettgreiene som klikka. Tror ikke Hamachi er så snill med nettverket her.. Opplevde noe lignende i et annet spill over Hamachi.

Serveren er oppe og går igjen nå, tok oss en pause så Olaf fikk spist.

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Gi lyd neste gang a så blir jeg med...

Bruker dere lyd? Com?

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Jeg har Teamspeak server.....si i fra når dere skal spille, jeg og kjetil blir sikkert med...artig det

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Et spørsmål Ola, kansje vesentlig for meg he he,. er det PC eller Xbox? eller kan man spille om verandre?

Skrevet

Som Olaf sier - det går på PC/Mac. Disse plattformene kan spille om hverandre, men ikke PC/MAC på samme nettverk som PS3/XBOX360.

Jeg hoster med helt vanlig dedicated server som følger med spillet, og kjører et RCONprogram i bakgrunnen for å lett kunne bytte maps og innstillinger etter behov så vi kommer frem til noe vi alle er enige om.

@ Kristinan: FLOTT! :)

Skal vi si klokka 2100 ? Hvordan passer det for folket?

Skrevet

Forøvrig, serveren kjører siste patch, 1.7.. Har du den ikke - installèr!

Har dere ønsker til mapcycle og modus, skrik ut. :) Jeg er på Steam - søk etter "olahaldor" eller "tigerola" i Steam Community og legg meg til som kompis.

Serveren kjøres forøvrig i Hardcore modus - ingen HUD som forteller deg hvor mange kuler og granater du har igjen. Den er også ranked, som vil si at du vil få experience points (XP) for å unlocke nye perks, våpen og deler til våpnene du spiller med.

Killcam kan slås av eller på, og respawntiden kan justeres for å få et balansert game.

Skrevet

Er det en ting jeg ikke er fleksibel på er det hardcore vs. vanlig modus. :whistle:

Å hele tiden se kart med oransje prikker som dukker opp når fienden skyter, eller info om hvor mange poeng du har igjen for å nå neste rank, hvor mange kuler og granater du har tilgjengelig og ikke minst - tåle et halvt magasin før du ligger i bakken - det gjør spillet rett og slett kjedeligere, spør du meg. :grin:

Tenker det går fint jeg, Kristian. Om du ikke bytter om på noen knapper har du special weapon (som f.eks. granatkaster, claymore, C4) på knappen '5' over bokstavknappene, og på '6' har du det du får ved lang nok kill streak (radar, air strike eller helikopter).

Jeg setter opp serveren nå, så får dere begynne å spille om dere vil.

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Beklager om jeg spørr mange dumme spørsmål med her er noen:

Det er Call of Duty® - World at War?

og er det Solo / Coop eller Multiplayer jeg skal starte, og søker jeg på lan server eller internett server og må jeg legge deg til som venn?

Det ble kasje mye :grin:

Skrevet

Nei, Det er Call of Duty 4 - Modern Warfare, og det er ikke Xbox, det er PC/MAC. Du skal kopiere IP-adressen i posten til Ola gå til Join Server, source: Favorites - Add server -*skriv inn IP* - merke serveren trykke password i bunnen -*skrive inn passord*-trykke ok-dobbeltklikk for å joine server.

Det er ikke på Xbox som du prøver å koble deg til på, virker det som.

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

r, det var pc jeg prøvde på. men jeg har den call off dutyen også jeg.....faen er jo ikke så lett for en eldre gamer da...:-)

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...