Gå til innhold

Featured Replies

• Svar 114
  • Visninger 67,6k
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Skrevet
  • Forfatter

Bor litt unna Kjevik ja, får inn flyene på bakken hvis været er bra ;)

Ellers bor jeg rett ved svensheia som er en av to sendere som Oslo skagerak bruker. Så når Oslo bruker svensheia senderen så får jeg inn Skagerak veldig bra.

Av og til bruker de skien senderen og da får jeg bare inn noen av flyene på Oslo.

Skrevet
  • Forfatter

hehe måtte bare sjekke at det var liv i den, ble så stille :)

Ser ut til at Oslo control bruker skien senderen for øyeblikket så får satse på de bytter over snart ;)

Skrevet

Sånn er Kjevik! :)

På Lørdager er jo siste avgang 15.55 til BGO.

Fra 1600 til KLM-maskinen på kvelden ca 21.45 er det ingen bevegelser.

Nå har det ramlet inn et par ruter til henholdsvis Alicante og Chania, så litt blir det jo imellom der nå.

Skrevet
  • Forfatter

Har en plan på det;)

Kim, er derfor jeg scanner mellom Oslo og Kjevik slik at det alltid er noe å høre på. Ihvertfall når Oslo bruker svensheia senderen slik de vanlighvis gjør.

Nå får jeg dessverre kun inn noen av flyene men når de bytter over til riktig sender får jeg inn ATC også.

Skrevet
  • Forfatter

Hmm, flere som har problemer med buffring?

Vil gjerne høre flere tilbakemeldinger på selve kvaliteten på streamen.

Stenger den ved midnatt ikveld så kommer den opp imorgen igjen for mere testing. Blir resultatet bra så kommer den til å ligge ute fremover.

Skrevet
Hvor ofte pleier de å bytte sender?/quote]

De bytter sender når det er behov for det, eller de velger sin "favoritt" etter erfaring.

I snitt er det nok senderbytte 2-3 ganger i døgnet tenker jeg

Skrevet
  • Forfatter

De har byttet over til skien senderen igjen så får bare inn noen fly på Oslo nå, når de bytter over igjen kommer også ATC.

Kjevik høres som normalt.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …