Frode Skibrek Skrevet 10. april 2009 Skrevet 10. april 2009 Ønsker å gi ett budskap til alle medlemmer,ikke-medlemmer,Dag og alle andre som måtte lese dette. [color:#FFFF00]GOD PÅSKE [/color] Stay safe in the slopes,folks Husk solkrem og solbriller og lytt til erfarne fjellfolk. I problemer? Haik med en Sea-King Siter
Andreas R.Pettersen Skrevet 10. april 2009 Skrevet 10. april 2009 God påske til alle her på Flightsim.no og dere som måtte komme over denne posten. Husk Mobiltelfon og PC med flightsim da :grin: og se opp for lavt flygende Sea kinger i lufta. Siter
Alexander Nilsen Skrevet 11. april 2009 Skrevet 11. april 2009 God påske til alle sammen. Kos dere med måte Siter
Erlend Andrè Larssen Skrevet 12. april 2009 Skrevet 12. april 2009 Og da var påsken for min del (Inferno) over, og det er tilbake til et meningsløst liv i grønne klær. Siter
Frode Skibrek Skrevet 12. april 2009 Forfatter Skrevet 12. april 2009 Erlend Andre: Jobber du på Kiwi? :grin: Siter
Erlend Andrè Larssen Skrevet 12. april 2009 Skrevet 12. april 2009 Hehe, det hadde egentlig vært bedre, er nok snakk om kamuflasje-grønt Siter
Frode Skibrek Skrevet 12. april 2009 Forfatter Skrevet 12. april 2009 Stakkars store sterke karer, somvårt fedreland forsvarer osv. Du får nok ikke noen sympatipoeng. Heller synes jeg det er bare bra at sunn og frisk ungdom tjenestegjør i Forsvaret. Fritatt fordi man er plaget med tåfis? Himmel... man får jo mer der det kom fra i Forsvaret.... :grin: Siter
Lars Hassel Skrevet 12. april 2009 Skrevet 12. april 2009 God Påske ja! Selv har jeg ikke merket noe til at det har vært påske, bare jobbet, jobbet og enda litt mer jobbing, men nå er det bare neste 3 uker til, så er det hjem til Norge på fritur, det skal bli gøtt det:) Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.