Sindre S. Lillehaug Skrevet 8. april 2009 Skrevet 8. april 2009 Hei igjen. Her er et bilde av 757. Dette er et fly jeg har hatt en god stund nå, men som sjeldent er blitt brukt. I dag fløy jeg ENVA-ENGM med denne maskinen og den var veldig god å fly! Jeg har ang. flyet et par spørsmål så om noen kunne sagt i fra her om de kunne hjelpe meg via MSN eller lignende, så hadde det vært kjekt! (Helst noen som har peiling da ) Dårlige bakketexturer, vet noen om en bra bakketexture? Bilde: Ganske mange spørsmål faktisk. EDIT: ÆSJ, AA ser forferdelig ut!?!??!? Why? Siter
Emil Topstad Skrevet 8. april 2009 Skrevet 8. april 2009 Denne maskinen er og blir Gud i himmelen... :grin: Og du må være engelen Sindre som klarer og ta dette bilde... :grin: Siter
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 8. april 2009 Skrevet 8. april 2009 Det der er PSS 757,og den fortjener en annen texture enn Phoenix simmulations sin :blush: Siter
Sindre S. Lillehaug Skrevet 8. april 2009 Forfatter Skrevet 8. april 2009 Hehe, spørs om den ikke fortjener noe bedre ja.. Vet du hvor jeg finner en fin paint til den? Noen som vet om selskaper i Europa som flyr denne flotte maskinen? Vet om Icelandair.. ;) Siter
Sindre S. Lillehaug Skrevet 8. april 2009 Forfatter Skrevet 8. april 2009 Her er enda et bilde med ny paint. Nå er jeg på tur fra engm-enva med samme maskin. Urealistisk selskap menmen. Trening er trening! ;P Les min post i fs2004-tråden så skjønner dere hvorfor jeg ikke har norway airports.. Siter
Sindre S. Lillehaug Skrevet 8. april 2009 Forfatter Skrevet 8. april 2009 Enda flere bilder fra ENGM-ENVA Denne gangen satt ILS-landingen som den skulle og dette ble alt i alt en perfekt flight. Både jeg og passasjerene er enige om det ^^ Siter
Emil Topstad Skrevet 8. april 2009 Skrevet 8. april 2009 Hvem er uenig i at Boeing 757 er nydelig maskin?? Siter
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 8. april 2009 Skrevet 8. april 2009 Jeg trenger vel ikke si hva jeg mener om 757. :grin: Men....Lys er en god ide` :grin: Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.