Sindre S. Lillehaug Skrevet 7. april 2009 Skrevet 7. april 2009 Heisann! Lenge siden jeg har lagt inn noe her, men har uansett vært her hver dag. Får ikke til å logge inn på pcen, men på denne jeg sitter på nå funker det! Uansett, jeg har kjøpt wilcos airbus a330 og a340 og denne måtte jo testes ut i morgentimene ved Frankfurt. Her er bildene: Her er bilde fra takeoff: Taxer til gate etter landingen: Takk for titten, legg gjerne igjen en kommentar. Siter
Sindre Holberg Skrevet 7. april 2009 Skrevet 7. april 2009 Fine bilder! A340 er et flott fly! Får A340 i skala 1:100 fra SAS i posten imorgen Siter
Morten Ruud Skrevet 7. april 2009 Skrevet 7. april 2009 Var dette til FSX? Jeg trenger en god langdistansemaskin til FSX, og Airbus kunne vært veldig spennende Hvordan var flyet? Siter
Sindre S. Lillehaug Skrevet 8. april 2009 Forfatter Skrevet 8. april 2009 Nei, dette er fs9. Flyet virker som sagt meget interessant, men jeg kan ikke mye om det enda, men jeg er villig til å ta meg tiden til å lære en del om det. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.