Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Hoppsann! :D

Har Company of heroes opposing fronts, (liker det.. :grin: )

men skal ha meg noe nytt og lurer da på om det finnes noe der ute som ligner mye på dette bare at det er litt nermere vår tid, mener company of heroes er jo på 1940 tallet.

Om det finnes noen der ute som har svar på spørsmålet mitt blir jeg meget glad!! :D

Skrevet

Du bør ta en titt på World in Conflict, det er nok spillet for deg! :)

Skrevet

Eventuelt kan Endwar være noe å titte på også. Jeg syns Endwar var veldig spennende mtp. at jeg knapt trenger å knote med mus og tastatur for å gjøre ting - voice commands fungerer UTMERKET!! :D

Skrevet

World Of Conflict er veldig bra på mange måter, men hold deg til multiplayer versjonen. Jeg for min del syntes at singleplayer ble veldig ensidig og kjedelig etterhvert fordi du gjør det samme under hele campaign ( spreng ditten, spreng datten )...men det er jo noen som liker det også...

Skrevet

World in conflict er meget bra, men såklart best multiplayer.. Ett tips, ikke kjøp utgivelsen som heter World in conflict soviet assault, er møkka ræv den verste oppfølgeren som noen gang er laget. Dritdårlig!

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …