Rune Jensen. Skrevet 5. april 2009 Skrevet 5. april 2009 Har den siste tiden ikke klart å forhåndsbooke flighter med Vroute. Når jeg prøver får jeg denne feilmeldingen: Error saving booking entry: 500 undefined parameter `pname` Er det andre som har samme problem? Er det andre måter jeg kan booke på istedet for å bruke Vroute? Jeg snakker da altså ikke om å file en flightplan men booke flights flere dager frem i tid. Siter
Tommy Hansen Skrevet 5. april 2009 Skrevet 5. april 2009 Prøv Vroute support forum Michal er kjapp å svare på problem som oppstår. Siter
Rune Jensen. Skrevet 6. april 2009 Forfatter Skrevet 6. april 2009 Takk for tipset. Har postet problemet på Vroute-forumet nå. Siter
Rune Jensen. Skrevet 6. april 2009 Forfatter Skrevet 6. april 2009 Og det viste seg selvfølgelig å være en idiotisk brukerfeil. Navnet mitt lå ikke lenger inne under Configuration i Vroute. Nå funker det fint igjen. Siter
Tommy Hansen Skrevet 6. april 2009 Skrevet 6. april 2009 Hehe,fort gjort vettu. Men,bra du fikk fikset det igjen Rune. Vroute har for meg blitt uunværelig, så den hadde jeg ikke klart meg uten faktisk. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.