Skrevet 31. mars 2009 15 år Hei Jeg har laga en Widerøe-paint for DHC-8-100, men selv om den ser troverdig ut, screenshot her, så mangler jeg skrifttypen som Widerøe bruker på flyene sine. Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i den, eller må jeg tegne den over fra ekte bilder selv? Og hvis noen skulle lure, så er dette et fly for X-Plane som opprinnelig var malt i Carribean Airlines-farger.
Skrevet 1. april 2009 15 år Forfatter Finner ingenting på Google, men så vet jeg ikke om jeg leter etter det rette..
Skrevet 1. april 2009 15 år det tok meg to sekk http://www.brandsoftheworld.com/download/brand/137752.html
Skrevet 1. april 2009 15 år Forfatter Det kunne jeg like godt selv ha funnet. Spørsmålet mitt var om det var mulig å laste ned skrifftypen slik at jeg hadde sluppet å tegne bokstavene på flyet for hånd. Men takk for hjelpen uansett, jeg skal sette meg ned å tegne når jeg får tid. Ved nærmere ettertanke skjønte jeg det.. Jeg bare misforsto hva dere mente. Beklager
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.