Gunnar Seljeseth Skrevet 1. april 2009 Skrevet 1. april 2009 Stein-Ove; Sitat-funksjonen er fremdeles å finne i forumet, du vil bare ikke finne den som en "ekstra" svar-funksjon slik som du muligens er vant til... Siter
Gjest Geir-Finstad Skrevet 1. april 2009 Skrevet 1. april 2009 Aksepterer din rett på ytringer etc, respekterer deg 100% som deltager på forumet, men aksepterer ikke den måten du drev som moderator, og når du angriper flere her inne som tidligere moderator, så ber du jo om at noen faktisk forteller sannheten rundt dette. Jeg har glemt og lagt ting bak meg, men det er en virkelighet som du faktisk hopper over ved utsangnet ditt. Så om du bare bremser forherligheten av deg selv, så skal jeg passe på at ingen får noe mere informasjon om hva du egentlig bedrev som moderator. Case closed fra min side. Siter
Frode Skibrek Skrevet 5. april 2009 Skrevet 5. april 2009 Jeg stiller som moderator dersom det er ønskelig. Å være skyteskive her inne er jeg vant med, så hvorfor ikke ta det " all the way"..... :crazy: Siter
Erlend Andrè Larssen Skrevet 5. april 2009 Skrevet 5. april 2009 Er enig i at det kan være plagsomt når noen siterer innlegget over sitt eget. Foreslo for lenge siden å fjerne sitatknappen på det nederste innlegget. Var ikke dette mulig? Siter
Kim Jørgen Brenna Skrevet 5. april 2009 Skrevet 5. april 2009 Dette er et eneste stort syteinnlegg! Å fjerne sitat-knappen hindrer ingen i det hele tatt å sitere hverandre. Den eneste forskjellen er at de som bevisst vil sitere noe konkret må benytte seg av sitat-knappen inne i skrive-området, og kopierere det den andre har skrevet. Uten tvil alt for vanskelig for de fleste her inne Det må vi vel klare å leve med? Kort og godt; JA! Siter
Håkon Aarøen Skrevet 5. april 2009 Skrevet 5. april 2009 Synes forslaget til Erlend var bra - om det er teknisk mulig selvfølgelig.. Siter
Gunnar Seljeseth Skrevet 5. april 2009 Skrevet 5. april 2009 I tillegg til å unngå unødvendig sitater fra forgående post, så ser jeg også for meg at dette muligens kan få bukt med et annet, mindre problem, nemlig dette; Sitat 1Sitat 2Sitat 3 For mange slike kan bli irriterende i lengden. Nå er det i grunnen ikke veldig ille på dette forumet, jeg har sett andre forum slite værre med slikt... Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 5. april 2009 Forfatter Skrevet 5. april 2009 Gjorde ett forsøk på å "quote" deg nå Gunnar, men følte det ble for mye jobb til at det ble verd strevet.. Uansett, finner meg selv svært enig med deg der! Siter
Kim Jørgen Brenna Skrevet 5. april 2009 Skrevet 5. april 2009 Det er rart hvordan det å sitte i en stol kan bli for mye jobb. Siter
Arild Oldervoll Skrevet 5. april 2009 Skrevet 5. april 2009 Jeg synes den løsningen som er nå er så nærmt perfekt som det sikkert går an å få det. Quote-funksjonen eksisterer jo fortsatt inne på svar-vinduet, det eneste er at en nå alltid må bruke copy and paste for å lime inn sitatet, og siden det da blir hakket mer jobb å lage et sitat så vil en gjerne bruke en hjernecelle mer på hva man tar med i sitatet så man får den setningen man ønsker å sitere i stedet for å ta med 5 avsnitt når det egentlig bare er den ene setningen på slutten man vil ha med. Kanskje en liten ulempe for de som faktisk klarte å bruke sitat-funksjonen fornuftig, men det er en pris som vi kan betale for å få et mye mer lettleselig forum. Tusen takk Dag, du gjør en kjempejobb! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.