Pål Bernhardsen Skrevet 30. mars 2009 Skrevet 30. mars 2009 Lovet Hr. Holmseth og gi en tilbake melding når et menneske oppfatter det øye registrerer og da ved en visuelt manuell landing på f.eks. Arlanda Mega Airport som Aerosoft har bygd og hvor et splitter nyinnkjøpt Boeing 737-800 maskin som forøvrig ble produsert ved PMDG fabrikken med Active Sky osv osv.... Nå er jeg riktig nok mer vandt med og holde min side av veien når jeg er ute og kjører bil, så dere får ha meg unnskyld for noe dårlig kvalitet på det ene og det andre her :grin: Først så har vi da selve "Take-off'en" fra selvfølgelig ENGM også populært kalt Gardermoen som da er "trolig" Norges største flyplass hvis jeg ikke tar helt feil her. På vei opp til Flight Level 260 Så cruser vi her: Før vi begynner på decenten: Her siktet jeg inn på RW 19R på Arlanda før hjernen min koblet om og fant ut at det var RW 19 L vi skulle lande på: Og da må vi også korrigere litt til høyre igjen etter en sterk venstre sving: så har vi "final" etter litt ekstra unødvendig arbeid: Og hvordan gikk det så med landingen? Hehe... Siter
Gunnar Seljeseth Skrevet 31. mars 2009 Skrevet 31. mars 2009 Litt mye aktiv pausing i det filmklippet, ellers veldig bra... Siter
Eirik Mikal Aronsen Skrevet 31. mars 2009 Skrevet 31. mars 2009 Har en ide om at han tok bilder der. Bra bilder! Det er ikke bestandig så lett å holde siden sin. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.