Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den nye utgaven av Farming Simulator har en del morsomme muligheter som Farming Simulator 2008 ikke hadde. Blant annet kan du nå "Hire Worker", eller på godt norsk ansette en arbeider til å feks kjøre kjedelige runder med skurtreskeren og andre verktøy. Øya har også blitt utvidet, med traktorbutikk,bryggeri,,hagesenter og mye mer. Her er gode utviklingsmuligheter, da man kan kjøpe nye traktorer og skurtreskere etterhvert som man tjener penger på korn,mais eller liknende man dyrker og høster og selger.

Pris : 19.90 Euro

Forhandler: www.simmarket.com

Skrevet

OPS: Passer kun på følgende plasser:

Jæren, Nord-Trøndelag og Bjørheimsbygd. Tviler på så mange ekte bonder ville ha sittet hele dagen, og forskjøvet fjøset pga dette spillet.. Hvorfor tjene sim penger, når du kan tjene ekte penger?

Skrevet

"Hmm.. Hva skal jeg gjøre i helga...? Kansje skal jeg kjøre litt buss simulator, siden jeg er busssjåfør på deltid. Eller kansje jeg skal kjøre litt bås bil sim? Siden bruttern jobber på båsplass? Neeei, må nok kjøre litt truck ja, siden jeg har en stående bak i garasjen. Nei dæven, føler meg litt risky, så jeg tror jeg dropper å kjøre ned til kebaben, og heller kjører litt på BILSIMULATOREN SOM SAMME FABRIKANT HAR GITT UT!"

Er sikkert slike folk..

Skrevet

Antageligvis personer som synes Farm simulator osv er morro å gjøre på spill/simulator men samtidig ikke kunne tenkt seg å gjøre dette på ordentlig. Jeg vedder på at enkelte sier det samme om de som flyver i Flightsimulator. Blir jo det samme om en bonde spiller farming simulator som at en pilot flyr litt i FS i helgene.

Sålenge det er market for slike spill, så blir de produsert. Og farming simulator har kommet ut flere år før, så det er nok ett market for det. Kunne tenkt meg å prøve dette bare på morro, men klarer ikke finne en demo for dette. Ingenting jeg kommer til å bruke penger på FØR jeg har prøvd det.

Skrevet

Hei

Det er mye mulig at de fleste "ekte" bønder neppe ville brukt så mye tid på farm sim.. Av den enkle grunnen at ekte jordbruk tar mesteparten av tiden uansett.. Har halvveis blitt oppvokst på gård, så jeg vet litt om dette... Og jeg må si, til tross for både det ene og det andre gårdsarbeidet, fasinererer desverre ikke det nok til at jeg vil bruke noen hundrelapper på og simulere det på PCen.. Det er både koselig og meningsfullt og passe på både gris og hest, men og simulere det..

Da vil jeg heller bruke fritiden min til og fly FS. Det er en drøm jeg hadde, men pga helseproblemer ble det aldri noe mer enn en drøm.. Med FS kan jeg i alle fall holde drømmen i live, selv om jeg sitter trygt på bakken;)

Oddvar

Skrevet
Det er mye mulig at de fleste "ekte" bønder neppe ville brukt så mye tid på farm sim.. Av den enkle grunnen at ekte jordbruk tar mesteparten av tiden uansett.. Har halvveis blitt oppvokst på gård, så jeg vet litt om dette... Og jeg må si, til tross for både det ene og det andre gårdsarbeidet, fasinererer desverre ikke det nok til at jeg vil bruke noen hundrelapper på og simulere det på PCen.. Det er både koselig og meningsfullt og passe på både gris og hest, men og simulere det..

Har et spill som ligner mye på dette, det blir kjedelig i lengden og det er mye bedre og drive egen gård enn og simulere det :crazy: (for de som har muligheten til og drive gård da).

Skrevet
Vi på dette forumet burde vel faktisk være svært forsiktige med å snakke mindre pent om andre simulatorer

Snakker ikke mindre pent om andre simulatorer, bare kritiserer og dømmer de.. :grin:

Skrevet

Må ikke glemme jeg er soldat i battlefield, og lastebilsjafør heller!

Neida, men dette er spill jeg sjelden spiller alikevell. Det er jo klart at det er sært med FS o.l, men her snakker vi om å simulere en gård. Noe jeg finner sært hvertfall. Er sikkert kjempe kjekt.

.. For de som liker gårder. Og ja, vi burde passe oss for å kritisere andre :grin:

Skrevet

Er vel ikke fordi man liker bondegårder, men den følelsen av å simulere en ting. Det å faktsik kunne hekte på en plog og pløye åkeren, for deretter å harve, og så osv..

jeg har 2008 versjonen, og den er helt grei. Etter hva jeg ser er 2009 mye bedre grafikk.

Skrevet

Vel, uansett hvor harry eller teit det virker, så er vi en del av det vi og.

"Å, se på meg! Jeg leker at jeg flyr en 747 fra Norge til USA!"

"Å, se på meg! Jeg leker at jeg kjører søppelbil rundt i nabolaget!"

"Å, se på meg! Jeg leker at jeg er bonde!"

"Å, se på meg! Jeg er kaptein på titanic!"

Samme greia, ikkesant?

Mange ser nok på "oss" som teite også fordi vi sitter og leker at vi er piloter. Ikke noe bedre det egentlig ;)

Skrevet

Hehe, sånn kan du også se på det Åge :grin:

Men det er da en grunn til at de lager det, og at vi i det hele tatt kjøper det?

Fordi vi syns det er gøy :) Jeg skal ikke nekte for at det er gøy å sitte å kjøre traktor på datan

Skrevet

"Master degree" i agronomi? ;)

Jeg kan forstå at folk slenger inn noen slanter på dette. Grafikken var ikke direkte dårlig, som noen her mener den er. Den er derimot ganske grei! Men jeg stusser på det tekniske ved det når jeg så på videoene i nettbutikken. Ser ut som traktoren bare flyter sidelengs når den svinger, som om den kjører på glattisen uten kjetting. Om det er mulig å bruke gamepad på dette syns jeg kanskje dette hadde vært mer interessant enn å bruke all verdens tid på f.eks. 18 Wheels of Steel eller Euro Truck Sim... :whistle:

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...