Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å husk regelen er alltid, å stille mot den nærmeste sommer, dvs nå er det bare 3 mnd til sommer da stiller vi mot sommeren, altså frem 1 time!

Skrevet

En time mindre søvn! Jeg liker å stille til vintertid bedre :grin:

Frode: Hva er grunnen til at du siterer en artikkel som det er blitt linket til som et svar på Emils spørsmål lenger oppe en halvtime før du skriver sitatet? Leser du ikke postene i tråden du svarer i, eller tror du ikke folk får til å trykke på linken og lese artikkelen? :/

Skrevet

God huskeregel: Når vi tar ut hage møblene altså på sommeren stille vi den frem, fordi vi tar hage møblene frem :)

Og motsatt i vintertid.. Da tar vi hagemøblene tilbake

Skrevet

Var på fjellet med 21 andre ungdommer, som på rom med en kompis, han stillte klokka en time fram. Jeg gjorde ikke. Vi skulle opp klokka 9 for å spise frokost, og i trekket klokka 10. Kikka på klokka mi, den var kvart på 9, vekket kompisen min og hørte hva hans var. Den var kvart på 10. Vi fikk fullstendig panikk, før han kom på at klokka han var en time feil, p.g.a autostilling :grin:

Og vi var faktisk i trekket FØR klokka var ti, og da hadde vi pakket, kledd på oss og spist først!

Skrevet

Det er nå jeg får svi for at jeg har så mange ur som jeg har. Særlig morsomt er det med alle de urene jeg har med automatisk urverk som har stoppet fordi jeg ikke har brukt dem på en stund.

Men, nå er alle ur trukket opp og stilt iht riktig tid :-)

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...