Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sorry Frode, men det siste man bynner på er selve web siden, først så er det en ide og vite va man skal ha, og hvordan ting skal gjøres, det er mye som må være i orden før man kan bynne og tenke på en side. det er ikke bare bare og slenge sammen en side, kan være en ide og ha meste parten i orden først, som f.eks ruter, fly, logg in system, nyheter, forum,(noe som er oppe allerede men foreløpig kun for oss i VA'et) o.s.v,

det er så mye arbeid bakom kullisene først!

Edit: Tommy: Det skal du ikke se bort i fra. takker for tilbudet og tror nokk det er et tilbud vi kommer til og se nermer på ;)

• Svar 102
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Skrevet

Å sette opp en fungerende nettside før man planlegger videre er i grunnen ikke helt ulikt å innrede et hus før grunnmur, vegger og tak er på plass.

Jeg anbefaler ellers en titt på British Airways Virtual sine nettsider (http://www.bavirtual.co.uk/). Min påstand er i alle fall den at BA virtual ikke har en fungerende nettside, og informasjonen jeg har fra innsiden er at det ikke vil komme noen fungerende nettside før de nye tekniske løsningene (poppulært kalt "BAV mk.III") er på plass.

Husk at det er nettsiden som skal tilpasses de tekniske løsningene, og ikke omvendt!

Skrevet

nå tenker jeg det er på tide med en lite oppdatering her.

har fått en kompis av meg som kan PHP og MYSql til bynne i det små på en webside til oss. har gjitt mere eller mindre fritt spillerom. og vist han noen linker til andre VA'r så han får en ide om hvordan dette skal se ut. med det sagt så har jeg sagt at vi mest sansynlig vil han noe særegent. noe som reflektere braathens s.a.f.e(hvis noen er ueninge så si fra) men lurer på hvilken sider trenger vi? kom med ide'r.

Her er noen forslag:

Hovedside

Roster

Piloter/(ranking?)

Ruter

Nedlastninger

Bli medlem

Kart oversikt??

Kontakt/Om oss??

boking?

Forum!

et lite spørsmål til. skal vi bruke VAFS(4) eller ikke? ser nå at vafs har kommet med ny client som funker mye bedre en den gammle. har brukt denne selv via Norwegian VA og så lant er den mye bedre en VAFS 3.

Emil: TTT (ting tar tid) vettu. mye som skal klaffe her. et va er ikke slengt sammen over natta. ;)

Edit: hvis noen her inne på FS.no forumet har lyst og lage hjemme side til oss så er di hjertelig velkommen.

Skrevet

da var det kanskje på tide og komme med litt info her,

senere i dag(forhåpentlig vis) får jeg se første utkast på webside så får man se hvordan den er blitt, blir til og legge den mest sannsynlig ut på en lokket side så di som har med VA Braathens Safe og gjøre får se hvordan den er og si hva di synes og så man kan forandre det som di mener bør forandres på,

men kan ikke love at sidenen er oppe i løpet av sommern grunnet ferie og arbeid,

God Sommer

PS:

Skulle likt og fått til en samtale mellom oss som har med va'et og gjøre en gang i framtiden, tenkte på og sette opp egen teamspeak server, men har ikke så mye erfaring med det, så hvis noen av dere kan det så plis si i fra,

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...