Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 102
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Skrevet

Johan: så hvist vi finner noen som kan lage en side kan du f.eks ta deg av vedlikehold?

Eirik: Sitter og tenker så d knaker på hvor jeg hvilken stilling han ska få. noen tanker?

Braathens SAFE styre:Even Moe Egenes,Sindre Holberg,Andreas R Pettersen,Eirik C Varvik

Stillingslite:

Public relations director:Sindre Holberg

Chief Executive Officer: Even Moe Egenes (Executive Route Manager )

Painter??:

Aircraft Manager : Andreas R Pettersen

Chief of pilots: Eirik C Varvik

Web-Ansvarlig: (Johan Luiggi?)

assistant route manager: Eivind Oterhals

Skrevet

All airlines listed in the VATSIM database must meet seven (7) basic requirements:

(1) The airline management supports VATSIM and encourages their pilots to use VATSIM approved software for flying on the VATSIM network.

(2) Many of thier pilots regularly fly online, giving the airline a presence on the VATSIM network.

(3) The airline must have been in existence for at least three months.

(4) Each airline has 10 or more pilots with a verified VATSIM PID/CID, listed in an easy to find roster or rosters (if hub based), who fly actively on the VATSIM Network.

(5) Each airline displays a VATSIM logo, with link, on their website homepage, preferably in a conspicuous location. Get logos here.

(6) No VA website will attempt to install or alter any software on a client user's system.

(7) All VAs must maintain an active email address in which they can be reached.

som man ser så er det ikke bare bare og bli gokjent av vatsim. men tror og håper at vi skal klare det. for jeg regner med at mesteparten her fly på vatsim.

Skrevet

Johan: så hvist vi finner noen som kan lage en side kan du f.eks ta deg av vedlikehold?

Eirik: Sitter og tenker så d knaker på hvor jeg hvilken stilling han ska få. noen tanker?

Braathens SAFE styre:Even Moe Egenes,Sindre Holberg,Andreas R Pettersen,Eirik C Varvik

Stillingslite:

Public relations director:Sindre Holberg

Chief Executive Officer: Even Moe Egenes (Executive Route Manager )

Painter??:

Aircraft Manager : Andreas R Pettersen

Chief of pilots: Eirik C Varvik

Web-Ansvarlig: (Johan Luiggi?)

assistant route manager: Eivind Oterhals

Vi fâr se, jeg har iallefall lyst til â vaere involvert i VA'et!

Gjest Eivind Oterhals
Skrevet

Eivind: assistant route manager?

Betyr det at jeg får ansvaret for rutene?

Gjest Eivind Oterhals
Skrevet

Den er grei :) Hadde mest lyst til å få ha kontrollen over flyene men rutene er like bra, så lenge jeg får være med i VA'et :)

Gjest Eivind Oterhals
Skrevet

Kjempe greier! :D

Et spørsmål til dere i styret:

Hvilke baser ha vi? (byer)

Skrevet

Godt initiativ gutter. Spennende å se om dere klarer å få dette til. Lykke til!

Først må dere få opp en fungerende side.SÅ kan dere begynne å planlegge videre.

En fungerende side er da noe man ikke trenger FØR man planlegger?!

FØRST... må man planlegge,så setter man planene ut i livet.

Først må man tenke,så skriver man.

Så gutter,kom dere sammen på en TS eller noe,prat og ha litt brain storming. Sett sammen ideer og få det ned på et papir og ta ting deretter. Dere trenger et tidsperspektiv,fordele oppgaver,rett mann på rett plass,stillingsbeskrivelser,en visjon/retning for VA't,en slags policy manual,diskutere løsninger for dispatch,pireps,acars osv. Ja,det er MYE som må planlegges før man kan sette i gang å lage en FUNGERENDE side. MYE! Har dere ingen Ts enda,så kan jeg tilby dere en egen kanal på min server. Pm om det er interessant.

Skrevet

For å side på denne måten. På en portall utseende er minst viktig i begynnelsen. Utseende er omtrent 10% av hele systemet.

Vanlig bruker opfatter design og websiden som wet vanskeligste, men det er det som ligger bak som egentlig er det. En ting er sikkert. Hastverk gir jalla løsninger som ofte ikke er gjennomtenkte.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...