Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Ja, det kan faktisk sammenlignes veldig med å bygge ett hus helt alene, man merker at det går fremover mens man driver på. Men når man er ferdig med en ting merker man alt det andre som også må gjøres,slik fortsetter det hele tiden.

Er ikke rart de som arbeider med programmering tjener gode penger på nettopp dette.

• Svar 102
  • Visninger 1,1k
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Skrevet
Vil først anbefale dere å sette opp en side' date=' få i gang ett forum og så begynne på de tekniske løsningene. Det har vi gjort, og dermed har ting gått mye raskere. ;)Når sidene er ferdige raskt, har vi lengre tid til utvikling, testing osv til de tekniske løsningene. Det vil komme godt med når vi begynner å bli klare til lansering og kunne vite at alt forhåpentlig vil fungere som det skal. [/quote']

WHAT? Sorry Frode, men dette er bare totalt bullshitt. Det gjør det GRUSOMT for den som koder det hvis du har en aktiv side først, før du begynner å jobbe, da maser bare folk på at "NÅR ER DET FERDIG? NÅR ER DET FERDIG? ER DET FERDIG NÅ?" Registrer domene, ok. Men, spar dere for masse trøbbel, ikke legg opp en side før dere er klare for å faktisk bruke den.

Det er ikke noe poeng å ha en jalla side der piloter ikke kan logge ruter osv før det faktisk er ferdig. Noe jalla send en email for å logge ruter er bare total idioti, skal man lage noe, bør man lage det skikkelig hvis man vil bli tatt serriøst.

Mathias

Skrevet

Man publiserer selvfølgelig ikke siden før alt er på plass og testet og feil er luket ut, Karl Mathias.Det var ikke det jeg skrev...nå må du nok lese igjen, for jeg skrev at SIDENE kunne gjøres ferdige. Jeg nevnte IKKE noe om publisering av dem...

Skrevet

nå skal ikje jeg ta meg vann over hode og si at alt dette kommer til og gå så fint og at siden er oppe snart. tror nokk dette er noe som kommer til og ta tid. for det første så vet jeg knapt hvem som skal lage siden eller hvordan noen ting blir. vet jo knapt en gang hvem som ska ta seg av hva. man kan jo si at man ønsker jo noe lignende www.bvair.com men det er vell mere en ønskedrøm sett fra min side da.

først og fremst ønsker nå jeg i alle fall en ide storming her.

og det hadde vært fint og vite i klartekst hvem som er ansvarlig for hva. f.eks. hvem er/blir CEO, Hub manger. spokesperson, web ansvarlig og lignede

Skrevet

For å være helt ærligm så tror du kommer til å slite med å finne folk som vil ta på seg koding av en side alle Virtual BA.

Det er ikke noe problem å lage et slik webløsning, ikke noe problem å lage noe som er enda mer avansert, problemet er at dette er veldig tidskrevende.

Ser det på meg selv. Entusiasmen er der, folk for å hjelpe til med alt annet enn programering er det masse, men det er koding som er problemet.

Vi kunne sikkert, tatt og fullført og videre utviklet det jeg har lagget på Viking Airways, men foreløpig har jeg ikke motivasjon eller tid.

Skrevet

Ett annet forslag er å vente å se hvordan Virtual Braathens blir, og se om dere kanskje

vil hente inn de samme som jobber med Virtual Braathens. Jeg kan være behjelpelig med kontaktformidlingen :)

Skrevet
  • Forfatter

Skal vi begynne å dele ut stillinger?

Hvem vil melde seg på som hva?

Skriv nedenfor hva du ønsker å være og om du faktisk har

TID til å være med.

Skrevet

noen forslag til stillinger.

Public relations director:Sindre Holberg

Chief in command(CEO):

Chief Executive Officer: Even Moe Egenes (Executive Route Manager )

Painter??:

Chief of pilots: Eirik C Varvik

Web-Ansvarlig:

om det er noen flere stilliger eller om noen er unødvenig så kom med innspill. detter er bare forslag!

di jeg har skjønt er med så langt

Jeg

Even Moe Egenes

Eirik C Varvik

Johan Luiggi

Sindre Holberg

Magnus F. Meese

om det er noen som mangler eller om det er noen som har trokke seg så si fra!

Skrevet

og da ser lista slik ut.

Chief in command(CEO):Arne A. Jensen.

Painter??:

Plane and VAFS Manager:

Web-Ansvarlig:

Skrevet

stemmer det. med og bruke vafs så kan man lage sidene i Html. selv om d ikke er d mest ønskelig da, men får vi ikke noen til webansvarlig som kan php o.s.v så kan d bli tilfelle.

OT: hvor er det blitt av sitat knappen på forume?

Skrevet

Kanskje Dag ble lei av alle oss som kanskje har en tendens til å sitere litt mye og unødig innimellom etter hans synspunkt...Ville ikke overrasket meg egentlig.

Skrevet

Les gjerne alle innleggene før du kommenterer enkeltting. Slik jeg har forstått det skal de begynne med VAFS og kjøre det i en overgangsperiode til de har fått kodingen på plass. Eller noe lignende...

Skrevet

yes, men da bynner lista og se ganske utfyllende ut

Braathens SAFE styre:Even Moe Egenes,Sindre Holberg,Andreas R Pettersen,Eirik C Varvik

Painter??:

Plane(downloads) and VAFS Manager: Andreas R Pettersen

Web-Ansvarlig:

og det virker som det er enstemig VAFS!

kan ta meg av vafs, flya og nedlastniger fra sia. og da mangler vi i hovedsak Web-ansvarlig.

bul1.jpg

Skrevet
  • Forfatter

Veit ikke om vi trenger en CEO, eller, ikke i førsteomgang, kunne jo bare skrevet "Familien Braathens" :grin:

Kom over denne:

Grei å ha, mye info å sånt.

EDIT: Ja, helt grei den du Andreas!

Skrevet

kan jo si det på denne måten :grin:

Braathens SAFE styre:Even Moe Egenes,Sindre Holberg,Andreas R Pettersen,Eirik C Varvik

Painter??:

Plane(downloads) and VAFS Manager: Andreas R Pettersen

Web-Ansvarlig:

Skrevet

Med i gamet:

- Jeg.

- Eirik C Varvik.

- Andreas Roumimper Petters.

- Johan Luiggi.

Kan være med jeg og, kan hjelpe til med administrasjon av fly og ruter. Kan ikke en dritt om PHP og det styret der.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …