Ola Nordmann Skrevet 24. mars 2009 Skrevet 24. mars 2009 Heisann Jeg er ikke så veldig stødig på dette med nettverk, så jeg spør dere: Er det mulig å koble en ekstern harddisk til en trådløs router, slik at alle pcer som kobler seg opp mot det trådløse nettverket kan få tilgang til de samme filene? Isåfall hvordan går jeg frem? Tusen takk EDIT: Jeg regner med å kjøpe inn en del nytt utstyr om ikke lenge, så kom gjerne med anbefalinger om hva jeg bør kjøpe for å sette opp dette nettverket. Siter
Mathias Kjærstad Skrevet 24. mars 2009 Skrevet 24. mars 2009 Du kan dele f.eks en mappe på din pc. Da vil den være tilgjenglig til alle på ditt nettverk. Siter
Lars Hassel Skrevet 25. mars 2009 Skrevet 25. mars 2009 Heisann Hvilken router er det du har? På den jeg har (Dlink 655) Så er det USb på routeren, slik at jeg ved hjelp av et program på Dlink sine sier har satt på den eksterne HDD på det trådløse nettverket, er ikke kjent med hvordan dette gjøres med andr routere, men er vel kanskje samme mulighet som ved min! Hilsen Lars Siter
Nicklas Winger Skrevet 25. mars 2009 Skrevet 25. mars 2009 Eller hva med å kjøpe en nettverksdisk? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.