Emil Topstad Skrevet 25. mars 2009 Forfatter Skrevet 25. mars 2009 Til Skiathos eller Lesvos, Zakyntos mye og vellge mellom her i dette flotte landet! Nei men saken er den at har du vært to ganger i Hellas før, ser du aldrig noe nytt når du kommer dit neste gang.. :grin: Den mest "morsome" øya er Karphatos da det er mye liv i havet der, JA JEG TENKER PÅ SNORKLING IKKE NOE ANNET :grin: Men er ikke helt sikker på hvor turen går ennå.. det er jo så mye øyer der.. :grin: (hvorfor lurer du Even?) Siter
Karl M Arsenal Ellingsen Skrevet 25. mars 2009 Skrevet 25. mars 2009 Dårlig valg Vil anbefale deg Polen og Krakow på det aller sterkeste! Fantastisk by, fantastisk historie. Siden du også har vært i Hellas før, så må jo Krakow være det perfekte reisemål. Har du forresten sett Schindlers liste? Anbefaler deg å stikke ned på nærmeste videotek å leie den. Fantastisk og sann historie fra 2. verdenskrig. Utspiller seg i Krakow. Du kan jo også prøve den fantastiske underjordiske saltminen med et nydelig kapell på bunnen. Hva kan en si? Krakow er fantastisk. Siter
Emil Topstad Skrevet 25. mars 2009 Forfatter Skrevet 25. mars 2009 Personelig så vil jeg til Krakow men når man ikke reiser for seg sjøl så er det vel flertallet som bestemmer Ja jeg har sett Schindlers liste en bra film det (tror jeg har sett alt eller nesten alt av filmer fra krigen og mer skal det bli, interessen for andre verdenskrig er så stor her at det ikke er mulig.. :grin: ) Siter
Emil Topstad Skrevet 26. mars 2009 Forfatter Skrevet 26. mars 2009 Vil du se bilder, kan du forøvrig sjekke facebook profilen min Emil Even: jeg bruker ikke facebook så mye, men er det ikke sånn at du må godta meg som venn eller jeg må godta deg som venn for og se din profil da? Siter
Even Moe Egenes Skrevet 26. mars 2009 Skrevet 26. mars 2009 Joda Emil, men en knapp er ikke mye stress det :grin: Ett av de beste minnene fra Krakow må absolutt være sammholdet mellom alle elevene. Ett av de klareste var når jeg slikket på veggen i saltgruven Siter
Emil Topstad Skrevet 26. mars 2009 Forfatter Skrevet 26. mars 2009 Even: finner deg ikke på facebook jeg.. se om du finner meg. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.