Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei Hopp alla samna!

Holder på med en Fiktiv paint av et Brann fly. Får heller se om den blir lastet opp.. Men eg har noen spørsmål først, er det ønske om at det skal vere en Norwegian maskin, type Logo jet? I så fall hvilken reg skal eg velge? :)

Tenk på det å gi meg gjerne en tilbakemelding. Under kommer en liten preview :) Er fremdeles i begynnelsen..

SKBrannearly.jpg

Har planer om en stor Brann Logo på motorene så ikke bry dere om at det står PMDG der :grin:

Kom gjerne med konstruktiv kritikk. :)

Mvh Tommy! :D

Skrevet

Æsj... Heia RBK... :grin:

Neida. Så ikke så ille ut, selv for ett hardbarket RBK-hjerte. Ser frem til det endelige resultatet. Men synes rødfargen er litt feil.... virker ikke rød nok...litt for mørk kanskje...

Kikk også her for enda en repaint som ønskes hvis mulig.

Skrevet

Nå sitter jo da jeg og ser Newcastle logoen istede for Brann, så da er det bra :grin:

Neida, så veldig flott ut må jeg si, halen var veldig bra. Hadde ikke gjort noe om det var en logojet for NAX.

Forresten: Hva bruker du for å painte?

Skrevet

Hei igjen!

Da blir det til at det er Norwegian sin LN-KKS som har fått seg en face lift med en snerten Brann paint, litt småpirk gjenstår. Men nærmer seg testing.. :D

Even: til å painte bruker eg Photoshop CS3 og DXTBmp. Bruker også Abacus FsRepaint for å kunne sjekke modellen og gjøre mindre adjustments... :)

Norwegian.jpg

Kommenter Gjerne!

Mvh Tommy! :D

Skrevet

Takker..

Prøvd å gjøre fargen lysere, men lysere enn dette gjør eg den ikke.. Tror eg sier dette som det ferdige resultatet :D

SKBrannfinito.jpg

Og et til etter en kort testflight..

SKBrannfinito2.jpg

Sleng gjerne igjen en ny kommentar! :)

Skrevet

Kunne du utdype den "ikke en god paint" påstanden.. Er lettere å fikså når en veit hva man skal se etter. :) Er vel ikke noe problem og endre dørene :) Fargene på fusen skal da også vere den samme dersom det var de du tenkte på..

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...