Gjest Skrevet 23. februar 2002 Skrevet 23. februar 2002 Hei. da er PSS' nye website online. Dette er en ny design som er penere og lettere å navigere i. Alle som vil, kan registrere seg som bruker (gratis selvfølgelig), og da får man PSS flotte Bulldog for fs2002 gratis. De har også lagt ut manualene til PSS airbus for nedlastning. Flyene vil dukke opp for salg i løpet av første uken i Mars. I mellomtiden kan man kose seg med 300+ sider med manualer [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Jan Roar Rød Siter
Espen Søderstrøm Skrevet 24. februar 2002 Skrevet 24. februar 2002 Samme her. jeg lastet og ned Bulldogen igår. Men som sagt, idag er det ikke mye på siden deres. Men detkommer nok skal dere se. Just be patient! [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] Siter
Jakob Jakobsen Skrevet 24. februar 2002 Skrevet 24. februar 2002 Hva er forskjellene her og til DF/767PIC? Siter
Karl R Pettersen Skrevet 24. februar 2002 Skrevet 24. februar 2002 quote: Opprinnelig postet av Jan Roar Rød: Hei. da er PSS' nye website online. Dette er en ny design som er penere og lettere å navigere i. Tja, det kan man si - ikke en eneste link - ennå [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] Siter
Fred Solli Skrevet 24. februar 2002 Skrevet 24. februar 2002 Hei De har hatt kjempestore problemer med serveren sin og derfor er siden nede igjen. Jeg har også hatt store problemer med å komme inn til de. Hvis du bruker Internet Security må du slå av denne for å sign-up på denne web-siden. Hilsen Fred Siter
Gjest Skrevet 24. februar 2002 Skrevet 24. februar 2002 quote: Opprinnelig postet av Karl R Pettersen: Tja, det kan man si - ikke en eneste link - ennå [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] Igår virket det utmerket. fikk ned bulldogen (gratis) og airbus manualen til deres airbuser som releases første uken i mars. Mye annerledes å sette seg inn i for oss som er vant til 767PIC og df734. Er med en flott tutorial i manualen, beskriver en hel flight fra Bristol til Tenerife i detalj. Skrevet av en A320 pilot som bruker panelet. Jan Roar Rød Siter
Gjest Skrevet 25. februar 2002 Skrevet 25. februar 2002 Hm det kommer sånn Opening Shortly. Hvordan kan jeg da laste ned denne? Siter
Espen Søderstrøm Skrevet 25. februar 2002 Skrevet 25. februar 2002 Da må du nok vente til de åpner om shortly, William [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] Siter
Jan Otto Ruud Skrevet 26. februar 2002 Skrevet 26. februar 2002 Nå er den åpen igjen. Jeg har netopp lastet ned Bulldog. Siter
Gjest Skrevet 27. februar 2002 Skrevet 27. februar 2002 quote: Opprinnelig postet av Jakob Jakobsen: Hva er forskjellene her og til DF/767PIC? PSS sin nye er en Airbus, mens DF/767PIC er Boeing. Ganske vesentlige forskjeller ute og går, som spesielt pilotene får merke. Men jeg tror ikke fs2002 tillater helt realistisk Airbusmodellering, selv om PSS har lovet å gjøre så godt de kan. Bl.a. er jo joystickbetjeningen i en Airbus forskjellig fra det vi er vant med fra fs. Siter
Tom Jonny Pettersen Skrevet 28. februar 2002 Skrevet 28. februar 2002 Den bulldogen var artig , jeg bruker Extra 300 til litt akrobatik , men den bulldogen var like artig .... liten og kjapp .. sånne fly er artig Siter
Karl Andreas Olssøn Skrevet 3. mars 2002 Skrevet 3. mars 2002 Jeg får denne feilmeldingen når jeg skal registrere meg: "ERROR! This page cannot be accessed directly Click Here for the Phoenix Simulation Software home page" Noen som har erfaringer med denne meldingen? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.