Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen.

Må bare si til dere at det fortsatt kan være verdt et forsøk på å spørre kabinpersonalet om du går lov til å sitte i cockpit under flyvningen. Jeg var nyraket, og spurte pent en svensk(!) flyvertinne om jeg kunne få lov til å komme inn i cockpiten og prate med pilotene, da vi var kommet på krus. Det var jo (selvfølgelig) helt i orden at hun skulle spørre, og da hun kom tilbake, vinken hun meg fram.

Folkens, ikke se for skummelt på flyvertinnene.

Så går det nok bra, even etter 11th sept.

Ble varmt mottatt og fikk sette meg ned på klappsetet, og sitte der helt til flyet var stoppet helt, og alle pasasjerer var kommet seg ut, (og inn).

Det var skikkelig stili denne gangen også. Har sotte i cockpit 14 ganger under landing. =)

Der er det mye å lære folkens. Kan bare si en ting; 767 PIC er utrolig realistisk. Hele greia stemmer ganske godt overens med virkeligheta, og jeg kjente meg mer igjen, enn aldri før. Men det var liksom ingen 767 jeg fløy med i dag, men en MD81.

Turen gikk fra Kirkenes (ENKR) til Tromsø. (ENTC)

SAS folk er noen skikkelig greie folk de =)

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...