Roy A. Helgesen Skrevet 19. mars 2009 Skrevet 19. mars 2009 Er det noen som vet om det finnes noen Letengforhandlere nær Lillestrøm/ Oslo Nord? Siter
Joakim Hagen Skrevet 19. mars 2009 Skrevet 19. mars 2009 Er vel DETTE han mener Kan det være at dette er alle butikkene? http://www.leteng.no/aspx/info.aspx?info_id=4&txt=Kontakt Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 19. mars 2009 Skrevet 19. mars 2009 Eneste forhandler jeg vet om som KANSKJE har en deal med Leteng må være Video 4. Men det er ingen butikk som du går inn i og får det du skal ha i løpet av to minutter - i tillegg er det et fordyrende ledd. Direkte kontakt vil jeg tro er det beste. Siter
Roy A. Helgesen Skrevet 19. mars 2009 Forfatter Skrevet 19. mars 2009 Jeg har planer om å kjøpe 2 av denne: http://www.leteng.no/aspx/loginVnet.aspx?ReturnUrl=/aspx/prdinfo.aspx%3fplid%3d6759&plid=6759 Har selvfølgelig lett etter dette på Clas Ohlson osv. uten hell. I tillegg så skal jeg kjøpe meg en 2x 10 meter med cat5E FTP slik at jeg til slutt kan lage min egen VGA-kabel! Siter
Gjest Geir-Finstad Skrevet 19. mars 2009 Skrevet 19. mars 2009 Stikk oppom meg du , så skal du få en slik en... Er på Oslo kontoret i hele morgen....Alfaset...ring meg om du vil...99410864 Siter
Tore Stabell Kuloe Skrevet 19. mars 2009 Skrevet 19. mars 2009 de har selvsagt det du er ute etter på www.elfa.se Men hvorfor skal du lage en hjemmelaget vga-kabel når du kan kjøpe billig ferdig, er det fordi du gjerne vil lage den? Siter
Roy A. Helgesen Skrevet 20. mars 2009 Forfatter Skrevet 20. mars 2009 Nei, det er absolutt ikke fordi at jeg VIL lage den, men pågrunn av at den skal strekkes gjennom vegger. Som du vet, er VGA-pluggen relativt stor, og ikke noe særlig å få gjennom et lite, diskrèt hull i veggen. Dersom du har noen synspunkter om hva jeg evt. kan gjøre, så tar jeg mer enn gjerne i mot tips! Geir: Jeg avholder litt med å kjøpe enda, men takker for tilbudet! I hvilken bedrift jobber du i? Siter
Gjest Geir-Finstad Skrevet 20. mars 2009 Skrevet 20. mars 2009 Jeg jobber i Hatteland konsernet, som eier PSDATA, HATTELCO og en del andre selskaper.... jeg har funnet fremm til deg, og du betaler så klart ikke noe for dette.....bare ring... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.