Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eneste forhandler jeg vet om som KANSKJE har en deal med Leteng må være Video 4. Men det er ingen butikk som du går inn i og får det du skal ha i løpet av to minutter - i tillegg er det et fordyrende ledd.

Direkte kontakt vil jeg tro er det beste.

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Stikk oppom meg du , så skal du få en slik en... Er på Oslo kontoret i hele morgen....Alfaset...ring meg om du vil...99410864

Skrevet

Nei, det er absolutt ikke fordi at jeg VIL lage den, men pågrunn av at den skal strekkes gjennom vegger. Som du vet, er VGA-pluggen relativt stor, og ikke noe særlig å få gjennom et lite, diskrèt hull i veggen.

Dersom du har noen synspunkter om hva jeg evt. kan gjøre, så tar jeg mer enn gjerne i mot tips!

Geir: Jeg avholder litt med å kjøpe enda, men takker for tilbudet! I hvilken bedrift jobber du i?

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Jeg jobber i Hatteland konsernet, som eier PSDATA, HATTELCO og en del andre selskaper.... jeg har funnet fremm til deg, og du betaler så klart ikke noe for dette.....bare ring...

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...