Tommy Bernes Skrevet 17. mars 2009 Skrevet 17. mars 2009 Heisann igjen! I dag har eg klart å lage en paint til. En privateid Cessna 152 som i perioder har stårr på Bømoen og Flesland, så eg bestemte meg like godt for å gi den er forsøk under kosten.. og slik ble resultatet.. De er til Carenado Cessna 152.. Vinden tok et lite tak rett før touchdown Håper dere likte de, kom gjerne med kommentarer og konstruktiv kritikk, dersom dere skulle komme på noe Mvh Tommy! Siter
Joakim Birkeland Skrevet 17. mars 2009 Skrevet 17. mars 2009 Utrolig flott paint det der Tommmy! Og noen flotte bilder var det og Siter
Premium Medlem Gunnar van der Meeren Skrevet 17. mars 2009 Premium Medlem Skrevet 17. mars 2009 Det ble jo et meget anstendig resultat dette Tommy! :grin: Litt av et grisevær du har...pass på så den ferske malingen ikke renner bort :sleep: Siter
Johan Holmseth Skrevet 19. mars 2009 Skrevet 19. mars 2009 Hmm..Om jeg ikke tar helt feil, så er NVK tidligere eid av Narvik Flyklubb? Mener jeg har sett bilde av den i klubb brakka Fine bilder btw. Siter
Vegard Mardahl Skrevet 19. mars 2009 Skrevet 19. mars 2009 Si at det er fs9, denne vil jeg så gjerne ha :grin: virkelig fin paint, jeg er imponert ! Siter
Tommy Bernes Skrevet 19. mars 2009 Forfatter Skrevet 19. mars 2009 Takk takk.. Dette er fs9.. Gi meg adressen din så skal eg sende den over. Dersom flere vil ha den er det bare å gi meg adressen Siter
Tommy Bernes Skrevet 20. mars 2009 Forfatter Skrevet 20. mars 2009 Jo, skal se om eg får lastet den opp, men det må bli når eg kommer hjem fra skolen Siter
Aleksander Maaland Skrevet 20. mars 2009 Skrevet 20. mars 2009 Fin paint. Bra at jeg nettop har kjøpt carenados cessna 152 da:D Siter
Christian Ramberg Skrevet 20. mars 2009 Skrevet 20. mars 2009 var kjempefin paint btw....har veldig lyst på den.ser fram til du får lastet den opp Siter
Kristoffer Rivedal Skrevet 20. mars 2009 Skrevet 20. mars 2009 Så ikke ut som noe flott fly vær men repainten var fin. Hvor har du Bømoen sceneryet fra? Det skulle jeg gjerne hatt. Siter
Tommy Bernes Skrevet 20. mars 2009 Forfatter Skrevet 20. mars 2009 Så ikke ut som noe flott fly vær men repainten var fin. Hvor har du Bømoen sceneryet fra? Det skulle jeg gjerne hatt. Hehe. takk.. Det er ikke Bømoen, men Ulven flyplass på OS.. Siter
Kristoffer Rivedal Skrevet 20. mars 2009 Skrevet 20. mars 2009 Jess, sant, sant, en liten mental glipp, mente så klart Ulven. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.