Eirik - C Varvik Skrevet 17. mars 2009 Skrevet 17. mars 2009 Har spilt alle Emergency seriene, og har nå tatt frem nr 3 igjen. Men lurte på om noen visste hvor man fikk kjøpt Emergency 4, eventuelt i en norsk butikk på nett. Finner det kun hos Amazone. Siter
Tom Knudsen Skrevet 17. mars 2009 Skrevet 17. mars 2009 http://www.gamezone.no/aspx/loginVnet.aspx?ReturnUrl=%2faspx%2fprodukt%2fprdinfovnet.aspx%3fplid%3d21578&plid=21578 Siter
Gjest Aleksander Milde Skrevet 17. mars 2009 Skrevet 17. mars 2009 Kjøp heller 911 First responders, samme spill, bare at det er på engelsk og ikke tysk. Det kommer snart ut Norway Mod til spillet da, som jeg er med på å lage =P Siter
Tom Knudsen Skrevet 17. mars 2009 Skrevet 17. mars 2009 Det så jo skikkelig bra ut he he, not [video:youtube]OCKCDxFLZzs&eur Siter
Gjest Aleksander Milde Skrevet 17. mars 2009 Skrevet 17. mars 2009 Det er er da en gammel versjon av LA mod, og den er myye bedre idag. Siter
Tom Knudsen Skrevet 17. mars 2009 Skrevet 17. mars 2009 [video:youtube]cApVllIzA_k&feature Så litt mer morro ut Siter
Martin Adam Martinsen Skrevet 17. mars 2009 Skrevet 17. mars 2009 Har spilt gjennom, den. Ikke det beste spillet men fungerer greit. Siter
Eirik - C Varvik Skrevet 18. mars 2009 Forfatter Skrevet 18. mars 2009 Ja, er såklart First Responders jeg vil ha. Har lest en del på nett om denne Norway mod, og er meget spent på å få prøve den, mest spent på ambulansene Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 23. mars 2009 Skrevet 23. mars 2009 Takk for den.. Er helt hektet, har vært skadestedsleder siden søndag nå, kun avbrutt av nødvendig søvn, jobb samt grunnleggende sosialisering med min kjære. Hun er IKKE spesielt begeistret over tiden jeg bruker bak PC skjermen i disse dager. :grin: Siter
Eirik - C Varvik Skrevet 24. mars 2009 Forfatter Skrevet 24. mars 2009 Heheh.. Slikt skjer Lastet ned demo jeg, kun for å prøve å se om denne pcen klarte å kjøre det. Rare er at det skjer ingenting når jeg trykker på EM4.exe, skjermen blir svart i ett sekund, så er jeg tilbake til desktop igjen. Nå har jeg jo Vista, kan være at det ikke er mulig overhode å ha disse sammen. (Mener å ha lest litt angående Vista og EM før) Isåfall må jeg nesten bare kjøre til gamlingene å hente den gamle pcen min, hvor det fungerer Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 3. oktober 2009 Skrevet 3. oktober 2009 Kjører igang igjen denne tråden. Er det noen der ute som fortsatt spiller Emergency4? Siter
Kim Ruben Fjeldstad Skrevet 4. oktober 2009 Skrevet 4. oktober 2009 Jeg og! Har lagt inn LAPD Moden å den er dritkul da! Er masse rart som skjer, å ikke alltids like lett å følge med på det som skjer.. Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 4. oktober 2009 Skrevet 4. oktober 2009 Hva? Jeg har begynt å bli "lei" av alle disse oppdragene som går igjen på freeplay. Har LA Mod andre oppdrag enn orginalen? Siter
Joakim Hagen Skrevet 4. oktober 2009 Skrevet 4. oktober 2009 Spiller ofte Emergency 4 / 911:First responders. Har også LA mod. Siter
Kim Ruben Fjeldstad Skrevet 4. oktober 2009 Skrevet 4. oktober 2009 LA moden får nye politibiler, ambulanser, brannbiler, pluss en haug av andre funksjoner, den anbefales å legges inn.. Der kan du trykke på en knapp så går alarmen i den brannstasjonen så kommer folkene springende og setter seg i bilen.. Kjempekul! Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 4. oktober 2009 Skrevet 4. oktober 2009 Kanskje vi skulle tatt en multiplayer kveld? Er litt lysten på å prøve ut denne funksjonen! Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 6. oktober 2009 Skrevet 6. oktober 2009 Til informasjon (newsflash for meg iallefall!) så er LA Mod 1.9 sluppet. I Mai... :grin: Her får du flere nye oppdrag, ett helt nytt map og litt ekstra "stash". Jeg storkoser meg med de nye oppdragene da mye av dette er svært så politirelatert. Hadde nettopp ett eskorteoppdrag hvor jeg brukte en halvtime på å pågripe mistenkelige personer og fjerne mistenkelige kjøretøy. :grin: Siter
Kim Ruben Fjeldstad Skrevet 7. oktober 2009 Skrevet 7. oktober 2009 får hele tiden jordskjelv jeg... Voldsomt irriterende..hehe! Siter
Joakim Hagen Skrevet 18. oktober 2009 Skrevet 18. oktober 2009 Vil gjerne bli med på en multi med deg snart Ivar.. Siter
Eirik - C Varvik Skrevet 1. november 2009 Forfatter Skrevet 1. november 2009 Har fått ny pc, og her fungerer det som bare det. Så, jeg er med på online. Hvordan gjør dere det? En av oss setter opp en game, og de andre joiner? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.