Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Aleksander Milde
Skrevet

Kjøp heller 911 First responders, samme spill, bare at det er på engelsk og ikke tysk. Det kommer snart ut Norway Mod til spillet da, som jeg er med på å lage =P

Gjest Aleksander Milde
Skrevet

Det er er da en gammel versjon av LA mod, og den er myye bedre idag.

Skrevet

Takk for den.. Er helt hektet, har vært skadestedsleder siden søndag nå, kun avbrutt av nødvendig søvn, jobb samt grunnleggende sosialisering med min kjære. Hun er IKKE spesielt begeistret over tiden jeg bruker bak PC skjermen i disse dager. :grin:

Skrevet

Heheh.. Slikt skjer ;)

Lastet ned demo jeg, kun for å prøve å se om denne pcen klarte å kjøre det. Rare er at det skjer ingenting når jeg trykker på EM4.exe, skjermen blir svart i ett sekund, så er jeg tilbake til desktop igjen.

Nå har jeg jo Vista, kan være at det ikke er mulig overhode å ha disse sammen. (Mener å ha lest litt angående Vista og EM før) Isåfall må jeg nesten bare kjøre til gamlingene å hente den gamle pcen min, hvor det fungerer ;)

Skrevet

Til informasjon (newsflash for meg iallefall!) så er LA Mod 1.9 sluppet. I Mai... :grin:

Her får du flere nye oppdrag, ett helt nytt map og litt ekstra "stash". Jeg storkoser meg med de nye oppdragene da mye av dette er svært så politirelatert. Hadde nettopp ett eskorteoppdrag hvor jeg brukte en halvtime på å pågripe mistenkelige personer og fjerne mistenkelige kjøretøy. :grin:

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...