Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Hej.

Er der nogle her, der har en iPhone?

Jeg kunne godt bruge et par råd til nogle applications, helst gratis, men et par dollars er okay. Her her hvad jeg søger:

1 - GPS-logger

Et program, der kan logge ens position, så man kan trække listen ud og bruge den til at geotag'e sine billeder (Altså køre tidspunkt og position sammen)

2 - Videokamera

Kan man optage video med iPhone'n?

3 - Vandrette SMS'er

Er det muligt at vende tastaturet, når man skal skrive SMS'er (Altså på den lange led) så tasterne bliver større?

4 - Don't move

Jeg kiggede egentlig også efter sådan en alarm, der går i gang, hvis man rører telefonen. Men er det noget man kan bruge og er der nogle gratis versioner (Så man kan prøve det først)?

Hvad er ellers jeres favorit applikationer

Skrevet

Jeg for min del har begynt å bruke RunKeeper. Den Tar tiden, samt loggfører fart og rute når du går/løper/kjører. På den måten kan du lett følge med på hvor langt, og fort du beveger deg til en hver tid :)

Skrevet

Du kan pr. i dag ikke snu på telefonen for å få annet tastatur ved SMS-skriving. Men i dag er det faktisk lansering av iPhone OS 3.0 ! Kanskje det kommer noe nytt ? Men egentlig tviler jeg litt på det mtp. SMS - tastaturet tar faktisk opp ganske masse av skjermen i vanrett modus.

Du kan ikke gjøre opptak av video med iPhone.

Skrevet

Alt dette finnes til iphone, eneste du må gjøre å jailbreake den, sjekk ipod1.no. Har selv ireal sms, der du kan skrive sms i landskap modus, og har også testet diverse programmer til å ta opp video, alarm ved berøring osv. Sjekk også appstore, masse fine programmer der.

Skrevet
  • Forfatter
Alt dette finnes til iphone' date=' eneste du må gjøre å jailbreake den, sjekk ipod1.no.[/quote']

Den er desværre opdateret til ver 2.2.1, der ikke kan jailbreakes (endnu).

Angående tastaturet i landscape, så er det nok også mere et spørgsmål om tilvænning. Ville bare gene have haft æøå med - uden det blev for smalt.

Version 3.0 er det ikke kun preview i dag? Ellers sætter jeg den fluks til iTunes i aften :-)

Skrevet

Jeg vet om en som skal kaste jailbarkingen i søpla til sommeren! :grin:

Det ser ut som Apple har gitt etter for presset. Det blir MMS, klipp og lim for å nevne de som er mest klaget på.

Og blant annet liggende keyboard i alle programmer som bruker dette. :)

Gode, men dog seine, nyheter.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …