Skrevet 16. mars 2009 15 år Hei alle sammen! Lurer på om noen av dere har sett dette spillet fra noen skandinaviske nettsider: "Airline 6 - The Airline Simulation Game" eller vet hvor du får kjøpt det. Så det i en amerikansk nett butikk men jeg vil gjerne kjøpe fra skandinavia, finner ikke noe særlig bra treff i Google men kansje noen av dere vet..? ellr om dere vet om noe som ligner på dette? Trenger svar
Skrevet 17. mars 2009 15 år Så vidt jeg vet så må du kjøpe det fra hjemmesiden - http://www.airlinesimulation.com/ Har noen prøvd dette? Har vurdert det i lang tid nå..
Skrevet 17. mars 2009 15 år Jojo, finnes nok flere plasser.. Men du finner det hvertfall der, tviler på at det er dyrer/billigere noe plass..
Skrevet 17. mars 2009 15 år Dette så jo faktisk litt spennende ut, og mer realistisk enn Airline Tycoon.
Skrevet 17. mars 2009 15 år heisann! Skrev litt om det i en post for en god stund siden. Håper det hjelper Har eid spillet en god stund nå (ca 2,5 år) og den første versjonen (6.0) jeg hadde var noe enklere enn den nyeste(6.2 som kom for ca 1 år siden). Negativt om spillet er at det er helt utrolig mye loading og venting. Har aldri vært borti noe lignende faktsik. Så for meg ble det faktsik så mye med den nyeste versjonen, at jeg gikk tilbake til den første versjonen jeg hadde. Det er riktig det at man har utrolig mye alternativer og muligheter i spillet, men noen ganger blir det litt for detaljer etter mine øyne. Spesielt når du skal sette opp flyruter. Det går fort et par timer når du skal gjøre det. Man planlegger tider for takeoff, landing, turnaround, mekansike sjekker på flyet osv på hvert eneste av dine fly i 7 dager. Det å sette opp langdistansefly er også en utfordring da man må tenke på tidsforskjeller osv. Så alt i alt er dette et spill til de som har god tid og som liker å styre med små tidkrevende detaljer i en stor sammenheng. Nå tror jeg det er en litt anderledes måte ang oppsett av ruter i versjon 6.2. Det er litt mer komlpisert, men mye kjappere å sette opp flere fly om gangen. Har ikke spillt det på over ett år nå, og jeg har klart å rote det bort et eller annet sted Skulle gjerne prøvd det litt nå. Abselutt et spill (simulator?) verdt å eie!
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.