Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

UBC30XLT_radio.jpg

Dekker frekvenser i området 87,5 MHz til 174 MHz fordelt på 3 delbånd:

* 87.5000 - 107.9000 MHz (FM-båndet Kringkastingen)

* 108.0000 - 136.9875 MHz (Flybåndet)

* 137.0000 - 173.9900 MHz (Amatørradio, politi, jaktradio, ambulanse,

brann, VHF og en rekke andre tjenester)

Pris 875,- fra dittvalg.no ;)

Skrevet

Fy flate at det går ann å bli gitt så dårlige anbefalinger

Maycom AR-108 er kronglete og vond å jobbe med.

Forklar meg en god grunn til at man ikke skal legge

litt mer cash på bordet og kjøpe en Uniden UBC3500XLT.

En scanner som ikke bare er litt mer avansert, men som er 1000 ganger bedre angående lydkvalitet. UBC3500XLT er Europas bestselgende scanner av en grunn...

Uniden Bearcat UBC 3500 XLT er den ultimate scanneren. Den strekker seg fra 25 til 1300 MHz som spesifisert i spesifikasjonene under. Den har lagringskapasitet til hele 2500 kanaler. Det mest unike med scanneren er Close Call funksjonen som kan aktiveres for å søke etter nye og sterke signaler som skulle dukke opp. Mens du bruker radioen til å scanne de fast innprogrammerte kanalene vil Close Call funksjonen søke i bakgrunnen. Dette er en meget nyttig og nå etter hvert en meget ettertraktet funksjon. For fremtiden vil nok Close Call og lignende funksjoner være innbygget i de aller fleste nye scannere på markedet.

Dette er en scanner som det lønner seg å kjøpe nå, siden det er billig, pluss at det snart ikke er vits med scanner når nødkanalene forsvinner .

Skrevet
Hvilken scanner kan anbefales i en prisklasse fra 0-1000' date='-?

NEI, vil ikke ha noen alternativ der jeg oppgraderer med noen lapper. Skal ha under 1000.. [/quote']

Kan det være grunnen Frode?

Jeg syns du burde lese mer nøye etter,du har selv klaget over at folk ikke gjør nøye nok research før de poster, guess what: Backfire! Se hva trådstarter faktisk ønsker, skal ikke si med sikkerhet, men det jeg fikk opp på den du anbefalte Frode var rundt 2000, altså 1000kr over det trådstarter max er villig til og betale!!!

Skrevet

Personlig ser jeg ikke vitsen i å kjøpe scanner til den prisen (under tusen kr),da programmering,integrering av funksjoner osv er på ett lavnivå uten like på disse. Blir som å kjøre fs på en pc til to tre tusen. MEN, og det er ett men her.

Hvordan den skal benyttes.

Jeg har en Uniden UBC3500XLT som ligger fast i jakkelomma/belteveska. Lytter både på nødetatene,fly og amatørradio og i tillegg er den fast partner på jakt.

Vil heller anbefale skikkelig vare enn noe som ikke gjør den jobben det etterhvert kan komme.

Skrevet

Takker for din kompetanse i dette området Frode, men må desverre si det at jeg, som ungdom uten jobb, har litt dårligere økonomi enn deg, og prioriterer pengene mine til andre ting enn scanner til 2000++ :grin:

Kommer ikke til å bli brukt til annet enn spotting og show alikevell.. Og hvis den tid kommer at jeg gjør andre ting med den, så oppgraderer jeg garantert til noe mye bedre!

Takk til alle.

Skrevet
Personlig ser jeg ikke vitsen i å kjøpe scanner til den prisen (under tusen kr)' date='da programmering,integrering av funksjoner osv er på ett lavnivå uten like på disse. Blir som å kjøre fs på en pc til to tre tusen. MEN, og det er ett men her.

Hvordan den skal benyttes. [/quote']

Personlig ser jeg ikke vitsen i å anbefale noe til en som sier at han ikke vil bli anbefalt dette grunnet økonomi. Forøvrig er den sammenligningen helt på tverke, å fly sim på pc til 2-3k er over hodet ikke det samme som å høre på scanner til 1000 mot å høre på scanner til 3000

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...