Gå til innhold

Hvilken simulator syns du er best? Utenom FS

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja? Hvilken syns du er best?

Selvfølgelig er Flight Simulator best!

Men la oss si den ikke fantes.

Navn: Ship Simulator 2008

Type: Båt Simulator

Utgiver: V-Step

Skrevet
Selvfølgelig er Flight Simulator best!

Per definisjon for å pirke så er FS ikke noen simulator, det er heller ikke Ship Simulator. Begge har sjangeren simulator som et fellesbegrep og begge to er spill i teorien.

Jeg velger som simulator X-plane og rfactor. som nærmeste nabo

Skrevet

Til mitt bruk så er DCS, Lock-On: Flaming Cliffs og tilogmed Falcon 4 milevis foran FS. Det begynner å bli en stund siden sist jeg spilte fs, hender jeg drar det opp for å teste nye ting osv., men i og med at jeg foretrekker jagerfly osv., så blir FS litt for overfladisk og lite realistisk for min smak.

Skrevet
Jeg digger rFactor :)

Bilracing' date=' for de som ikke visste det. [/quote']

Jeg joiner Audun omkring bilracing, men i stedet for rFactor er det bare GranTurismo, hvis det kan betegnes som en simulator.

Skrevet

Definisjon av simulere:

forstille seg, late som, etterligne et (konstruert) hendelsesforløp.

Så noen bruker FS slik,så om Tom eller andre ikke har kommet så langt at man bruker FS på den måten,så betyr ikke det at FS ikke er/kan brukes som simulator.

De fleste "ekte" simulatorer på flyskoler er jo først og fremst system og prosedyresimulatorer. At man ikke simulerer vær,vind og fysikk 100% slik de profesjonelle simulatorene gjør,betyr ikke at man ikke simulerer.

Man kan da fint simulere helt uten noe hjelpemiddel for den saks skyld. Det eneste du trenger er fred og ro,en god lenestol og la innsiden av hodet gjøre resten. You should try it Tom. ;)

Dessuten,Microsoft Flight Simulator...?!! Hallo?

Hadde det vært myntet på gaming hadde de kallt det Microsoft Airliner Challenge eller noe lignende.

Beklager at jeg på vegne av Tom måtte se meg nødt til å være off topic her.

Jeg har akkurat anskaffet meg ATC Simulator 2,bortsett fra den så har jeg ingen erfaring med andre i simulatorsjangeren.

Om den er er verdt å holde på med vet jeg ikke enda,mest dattra i huset som har satt seg inn i den foreløpig faktisk! :grin:

Skrevet

Er lenge siden sist, men jeg kjørte en god del i Forza Motorspor før.. Burde vel ta det opp igjen.

Ellers syns jeg jo GTA IV er en litt artig simulator.. Livsstilsimulator?.. :whistle: Fysikkmotor og tyngde på forskjellige biler er i alle fall underholdende nok til å cruise rundt i flere timinutt uten å gå lei.

• Premium Medlem
Skrevet
"Airline 6 - The Airline Simulation Game"

Noen som har dette spillet? eller som vet hvor du kan kjøpe det?

Hei.

Her er iallefall hjemmesiden deres.... :cool:

Mvh

Stein-Ove

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...