Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eh, det står jo i trådtitelen... VC-10 brukes til transport og air-to-air refueling av RAF. Forøvrig bråker de som bare juling, det var en VC-10 som fløy "display" på RIAT da jeg var der i 06, og da den dro på rett foran publikum etter en fly by bråket det så mye at det gjorde regelrett vondt, selv med ørepropper :P

Skrevet

Fikk med meg 767'n, men jeg hadde selvfølgelig ikke med meg kamera i dag.. Nå skal jeg begynne å ta det med hver dag! :grin:

Forresten Eirik, vet du om det kommer noen fler litt spesielle fugler til BDU i nærmerste fremtid?

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Kjempe flott opplevelse da....takk for at du deler den med oss.....

Gjest Eivind Oterhals
Skrevet
Disse er faktisk ofte innom BDU :)

Du fikk ikke med deg 767-300 og 757-200 også Bjørn?

Fælt med fly dere får da! :grin:

I Molde er det B737 og Fokker 50 hver dag :grin:

Fin video!

Skrevet

Denna fuglen er nesten litt rå!

Så vidt jeg vet er den jo designet og produsert av stort sett samme selskap som står bak Concorden.

Jeg leste et sted at Super VC-10 er den airliner'n(foruten Concorde) som har høyest Vne, Mach .94 Wow!

Så selv om det ikke er glass,så kunne jeg nesten tenkt meg en utgave til FS. Jeg liker å komme fort fram. :grin:

Noen som vet om det fins en godt simulert versjon?

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...