Christian Ramberg Skrevet 16. mars 2009 Skrevet 16. mars 2009 etter at min pc rett og slett tok kvelden og har vært uten i 4 måneder,er jeg endelig tilbake mye ny maskinvare.skal si det er deilig å kunne fly igjen og det var rett og slett litt rart også.tok et par forsøk før landingen satt igjen.det er som å sykkle sies det.her er et bilde fra en liten tur jeg hadde med en F-16. Siter
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 16. mars 2009 Skrevet 16. mars 2009 Flott stemmnings bilde dette.Du har vel track ir?. Ser sånn ut,tatt bilde når du bare ser utover vingen.Stilig. Fine bakke texturer. Siter
Christian Ramberg Skrevet 16. mars 2009 Forfatter Skrevet 16. mars 2009 bruker track IR ja...har mekka litt selv og kom med en fin oppskrift til hvilke teksturer jeg bruker:-D Siter
Christian Ramberg Skrevet 17. mars 2009 Forfatter Skrevet 17. mars 2009 so much for the welcomingparty:-P Siter
Tommy Bernes Skrevet 17. mars 2009 Skrevet 17. mars 2009 so much for the welcomingparty:-P Javel da.. Velkommen tilbake og nydelig bilde du fikk til der.. Realistisk farge på himmelen også Siter
Christopher Andersen Skrevet 17. mars 2009 Skrevet 17. mars 2009 Steike !! då så jo utrolig ekte ut Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.