Gjest Skrevet 21. februar 2002 Skrevet 21. februar 2002 Hvorfor finner ikke FSNavigator IP-adresse i sin multiplayer connect - kommando når jeg kjenner denne. Den står bare og søker uten at det skjer noe. Multiplayer - connect i FS2002 er iorden og connected. Operativsys. er XP pro. Siter
Sondre Aabø Skrevet 21. februar 2002 Skrevet 21. februar 2002 Vis det er du som har hosta bør du i det feltet der det står IP ikke skriv noe der. [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Hilsen sondre Siter
Gjest Skrevet 21. februar 2002 Skrevet 21. februar 2002 ...noen som har en løsning? [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image] Siter
Gjest Skrevet 22. februar 2002 Skrevet 22. februar 2002 ... 1. jeg kobler til internett. 2. jeg starter FS2002 3. jeg velger "connect" i multiplayer FS2002 skriver inn min ip-adresse, og navn, session-navn 4. trykker på host - og er online. 5. trykker på F9 tasten (som åpner FSNavigator) 6. velger multiplayer-connect 7. jeg har prøvd å la IP-adresse feltet stå åpent og jeg har prøvd å legge inn IP-adressen manuelt, men FSNavigator står bare å søke uten at den finner noen session. TAKKNEMLIG FOR ALLE SVAR. Ps: denne fungerte prikkfritt i ME. Siter
Patrick Møller Johansen Skrevet 22. februar 2002 Skrevet 22. februar 2002 Hei Roar! Som Sondre sier, ikke skriv noen IP adresse i feltet. Prøv heller bare og trykk OK eller Search, eller hva det er for noe. Både SquawkBox må være koblet opp, FS'en din må være hostet på den måten som står i readmefila til SquawkBox. Mvh Patrick Møller Johansen Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.