Pål Bernhardsen Skrevet 14. mars 2009 Skrevet 14. mars 2009 Tror det er et eller annet som ikke helt stemmer med Bodø flyplass. Tok av fra Molde retning Bodø. Både jeg og passasjerene var stor fornøyde med sol nedgang osv. osv. Så kommer vi til selve landingen hvor rullebanenen ikke helt lå slik den skulle ligge ved landing i følge ILS og AIRAC'n. Jeg ga faen og sendte oss rett i døden sammen med resten av folka i fly og terminal. :crazy: Siter
Roald Hansen Skrevet 14. mars 2009 Skrevet 14. mars 2009 Jeg ser du flyr på en ILS-approach med autopilot innkoblet. Alt ser normalt ut. LLZ for bane 25 er 10° offset (mot sør) i forhold til senterlinjen, slik at du må gjøre en ti-graders venstresving før landing. Vi har vel ikke glemt å studere kartene, har vi vel Siter
Pål Bernhardsen Skrevet 14. mars 2009 Forfatter Skrevet 14. mars 2009 Vi har vel ikke glemt å studere kartene' date=' har vi vel [/quote'] Hmm.... tror du har mye rett der ja :blush: EDIT: Jo mer jeg leser ovennevnte kommentar, jo mer irritert blir jeg over meg selv her.... At ikke mine bjeller sa noe iforhold til coursen osv... Siter
Aleksander Maaland Skrevet 14. mars 2009 Skrevet 14. mars 2009 hvordan fikk du de ikonene på fsp ruta:)? Tulla, du har fsX? derfor jeg ikke har dem:D jeg har fs9. problemet løst:D Siter
Pål Bernhardsen Skrevet 14. mars 2009 Forfatter Skrevet 14. mars 2009 Må nok inn på innstillingene til FSP og gjøre noe der hvis du ikke har de ikonene Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.