Skrevet 12. mars 2009 15 år Tok meg en long haul for en liten stund siden, tenkte jeg skulle dele bildene med dere, bildene er ikke redigert bortsett fra noen bilder har svarte kanter, har ikke peiling hvorfor ikke de andre har det å, dem er ikke så mye og skryte av, men pytt pytt. Scenery er FlyTampa fantastiske Kai Tak og Aerosoft Heathrow + at jeg har Real Environment. Flyet er så klart PMDG747X Parked Rwy 13 Takeoff Climb Climb Cruize Cockpit Cruize
Skrevet 12. mars 2009 15 år Nydelig! Likte skyene! Minner meg litt om de modda skyene til IL-2 1946, bare at disse er enda bedre!
Skrevet 12. mars 2009 15 år Forfatter Nei, Kai Tak fra FT er ingen FPS killer , det som er herlig med FT :grin: Hehe, takker . Skyene fra REX passer utrolig bra til FSX
Skrevet 12. mars 2009 15 år Forfatter Dette var virkelig det råeste bildet jeg har sett på en stund.... Takk :grin: http://img14.imageshack.us/img14/1361/20093822592921.jpg
Skrevet 12. mars 2009 15 år Her er en maskin som virkelig kan dra frem FSX sine beste sider! Nydelig grafikk, nydelig fly og nydelig serie med bilder. Mer mer! =P
Skrevet 12. mars 2009 15 år Forfatter Her er en maskin som virkelig kan dra frem FSX sine beste sider! Nydelig grafikk' date=' nydelig fly og nydelig serie med bilder. Mer mer! =P [/quote'] Hehe, takker :grin: kommer mer til helgen
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.