Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden jeg fysisk sitter inne i nevnte TMA med en rævla laptop, på et ustabilt trådløst røkkleverk får jeg desverre ikke bidratt til trafikken idag...

Håper noen kommer å "fly deg ned" ;)

Skrevet

Får ikke banket av mye rust uten trafikk. 1 fly nå og da er ikke rustfjerning, men rett og slett gørr kjedelig...

Jeg kommer uansett til å sitte ut den tiden jeg har booket (kl. 21). Blir det et trafikknivå som er verdt å nevne blir jeg sittende lengere...

Skrevet

Nei, utenfor CTR, altså under TMA...

Edit: for å holde posten på sporet; Ser ut til at trafikken har tatt seg opp litt Gunnar, ikke noen overload, men det er da noen bevegelser...

Skrevet

Har booket ENGM_APP i morgen (onsdag) fra kl. 18 til 21 norsk tid. Jeg er nødt til å logge av nøyaktig kl. 21 på grunn av at jeg skal på forelesning ikke lenge etterpå (husk; jeg er på New Zealand, så kl. 21 norsk tid er kl. 09 på morgenen for meg...)

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...