Flemming Skogen Skrevet 18. februar 2002 Skrevet 18. februar 2002 Fulgte et fly inn over Oslofjorden i dag, en gang mellom 13.00 og 14.00. Flyet var hvitt med en mørk stripe langs hele kroppen og noe mørkt på halefinnen, mye likt UPS sin logo/scheme. Forvørig tomotors jet. Kom fra retning Danmark. Etter alt å dømme skulle det til OSL, siden det fulgte den vanlige ruten alle andre fly bruker innover. Kunne minne mye om en 757. Noen som vet hva dette var ? Cargo ? Siter
Thomas Kibuuka Skrevet 19. februar 2002 Skrevet 19. februar 2002 UPS flyr KCH-OSL men den ruten mener jeg dlir fløyet av 727 fly, men mulig 757 tok dagens flight, er du ekte pilot siden du sa du fulgte den? MVH Thomas Siter
Flemming Skogen Skrevet 19. februar 2002 Forfatter Skrevet 19. februar 2002 Ok, kanskje det var en UPS 757 alikevel. Vet ikke om andre enn de som har en slik logo. De har jo begynt å bruke flere 757-200F i Europa i den siste tiden, så det er ikke helt usannsynlig ihvertfall. Hehe, nei er ikke flyger. Skulle gjerne vært det ! Satt på et meget høyt punkt lags fjorden og fulgte det med en solid kikkert. [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Været var jo nydelig, blå himmel og varmende sol ! Siter
Thomas Lorentzen Skrevet 19. februar 2002 Skrevet 19. februar 2002 UPS lander klokken 0600 om morgenen og går ikke igjen før 22:30.. så sant den ikke var KRAFTIG forsinket, tviler jeg på at det var denne du så. Siter
Kristian Viken Skrevet 19. februar 2002 Skrevet 19. februar 2002 KCH=Kastrup [ 19-02-2002: Endret av: Kristian Viken ] Siter
Lars Chr. Hansen Skrevet 19. februar 2002 Skrevet 19. februar 2002 quote: Opprinnelig postet av georgkorycki: [QB]Hva staar UPS for ? QB] United Parcal Service (eller noe sånt) Siter
Thomas Kibuuka Skrevet 19. februar 2002 Skrevet 19. februar 2002 Hei igjen, UPS sinn 757 kan muligens ligne på Airtours sinn...PGA måten liveryen går langs kroppen og så opp på halen... Thomas Siter
Timmy Brandt Skrevet 20. februar 2002 Skrevet 20. februar 2002 quote: Opprinnelig postet av Kristian Viken: KCH=Kastrup [ 19-02-2002: Endret av: Kristian Viken ] Jeg mener bestemt at Kastrup heter CPH ? Siter
Timmy Brandt Skrevet 20. februar 2002 Skrevet 20. februar 2002 quote: Opprinnelig postet av Kristian Viken: KCH=Kastrup Jeg mener bestemt at Kastrup heter CPH ? quote: Opprinnelig postet av georgkorycki: Hva staar UPS for ? United Parcel Service = UPS Siter
Flemming Skogen Skrevet 20. februar 2002 Forfatter Skrevet 20. februar 2002 Sitter med bilder av UPS 757 foran meg, og det var nok ikke den. Altfor mye svart på halen. En Airtours var det ikke. Noen som vet mer ?? Noen som jobber på OSL kanskje ? [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image] Siter
Simen Trovatten Taraldsen Skrevet 20. februar 2002 Skrevet 20. februar 2002 Kastrup er CPH eller EKCH .. sikkert derfor misforståelsen. Siter
Rune Trøftmoen Skrevet 21. februar 2002 Skrevet 21. februar 2002 Ja, jobber på osl, og var på jobb den dagen..har sitti og fundert..men klarer ikke finne ut hva du kan ha sett.... eneste forslaget jeg har er Euro cyprus airways... en 320... Eller Britiannia..men stemmer dårlig med tidene... Ihvertfall IKKE UPS'n...den kommer inn på morran. Så hvis noen andre her har noen gode forslag? Siter
Christian Håkonsen Skrevet 2. mars 2002 Skrevet 2. mars 2002 Det kan ikke ha vært Aviastars TU-204 da? Mulig den også kommer tidlig på morgenen da, som resten av cargo. Jeg er vel en av de få spotterne her som har sett alle cargoflyene både lande og ta av. Ganske ekstrem spotting..de kommer vel inn sånn 6-7 og drar fra 22-24 på kvelden. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.