Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er berømte [color:#CC0000]Brann[/color] fra Bergen!! vi skal vinne serien i år, ja vist f... skal vi det som i 07 og 63 mens vi ler av alle bønder i vårt land!!!!!!

og da sier det seg selv at jeg ELSKER [color:#CC0000][size:20pt]SK BRANN[/size][/color]

Og som noen andre nevte ligger 5% av hjertet mitt hos Tottenham Hotspur... Var kjempe suporter fra 90 til ca 98...

Skrevet
Dimlinger som svirrer rundt på en gressmatte på jakt etter en ball for å få sparka denne inn i et mål? For så å feire dette med å dra av seg skjorta og klemme hverandre? Kult :cool:

Derfor så mange liker det ja

Skrevet

[color:#FFCC00]BODØ[/color] GLIMT

Er forresten sjåfør for gjestene på Aspmyra i kveld. Vurderer sterkt å sette BODØ GLIMT i skiltkassa på bussen når jeg skal dra og hente dem om en halv times tid, evt. å ta på meg skjerfet... :grin:

Utenlands holder jeg med

[color:#FF0000]MANCHESTER UNITED[/color]

Av og til må man la motstanderen vinne, slik at de ikke har helt bånn selvtillit! :whistle:

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Jeg er enkel når det gjelder fotball, siste fotball klubb som er kunde, heier jeg på til neste signerer kontrakt...he he

Skrevet
Dimlinger som svirrer rundt på en gressmatte på jakt etter en ball for å få sparka denne inn i et mål? For så å feire dette med å dra av seg skjorta og klemme hverandre? Kult :cool:

Derfor så mange liker det ja

Jeg har alltid påstått at det er mange enkle sjeler her i verden :whistle:

Gjest Aleksander Milde
Skrevet
Hehe' date=' det må da være slitsomt å hele tida måtte kjøpe nytt supporterutstyr, Geir? :grin: [/quote']

Han har vel det meste av supporterutstyr til de fleste klubber etterhvert :grin:

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Her ser dere hvorfor jeg er litt skjaltene..he he.. Her

Skrevet

Her er det Nepalsk toppserie som gjelder. Wollamaratta Donkeybangers er favoritten der. Og så må vi ikke glemme Irkutsk Sheepshaggers United.

Ellers er det Liverpool F.C.

Tippeligaen er omtrent like underholdende som et hjerteinfarkt og er vel egentlig tiltenkt de som ikke greier å følge med når pasninger treffer og fintene funker.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...