Tom Knudsen Skrevet 6. mars 2009 Skrevet 6. mars 2009 Nytt flyspill gutter, kanskje vært postet før men dette ser meget artig ut [video:youtube]se7Wgnk9DKU [video:youtube]wj8PPyuGQvc Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 6. mars 2009 Skrevet 6. mars 2009 Hadde vært morro å kaste seg over dette på et LAN ja! Her kan man lese om hvordan traileren til et spill THQ utviklet som dessverre ble kansellert... Og se traileren.. Det er riktig nok ikke in-game grafikk, men fy søren det er pene bilder for det! http://www.e-onsoftware.com/showcase/spotlights/?page=2 Siter
Mathias Kjærstad Skrevet 6. mars 2009 Skrevet 6. mars 2009 Noe av det råeste jeg har sett!! Hvorfor kansellert? Siter
Tom Knudsen Skrevet 6. mars 2009 Forfatter Skrevet 6. mars 2009 Det der var desidert det sykeste jeg har sett ever.. Fytti katta. Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 6. mars 2009 Skrevet 6. mars 2009 Njaaa... Arcadeflyspill er ikke helt min kopp med nypresset nypete, men jeg hadde veldig gjerne sett en realistisk simulator på konsoll, da kunne jeg nesten ha pensjonert pcen som spillplattform Siter
Nicklas Winger Skrevet 6. mars 2009 Skrevet 6. mars 2009 Har dette spillet på PS3, og det er ganske artig Riktignok arakadespill, men en helsikes god dog fight Dersom det er noen som har dette på PS3, å si ifra, så vi kan sette opp en fight! Her er det mange fly og velge i mellom! Siter
Nicklas Winger Skrevet 6. mars 2009 Skrevet 6. mars 2009 Hvem av disse snakker du om ? H.A.W.X, ettersom det andre, iflg. Andreas, ble kansellert? Siter
Johan Luiggi Skrevet 6. mars 2009 Skrevet 6. mars 2009 Demoen er jo helt râ! Mâ skaffe meg det, ruler â fly med joysticken! Siter
Joakim Hagen Skrevet 6. mars 2009 Skrevet 6. mars 2009 Har det på ps3 Var nr 1 som kjøpte det på " Game " Molde! Helt rått spill! Siter
Anders Merch Grønmyr Skrevet 7. mars 2009 Skrevet 7. mars 2009 Hadde realese 5mars veldig bra spill ja. brukt noen timer på dette allerede. men sliter litt der jeg stoppet opp nå for å komme videre. Siter
Anders Merch Grønmyr Skrevet 7. mars 2009 Skrevet 7. mars 2009 Hvilket mission? Stoppet opp ganske tidlig i spillet der man først skal eskortere et fly i Afghanistan for så å skyte ned tre sandbunkere eller hva det var. Slet med sistnevnte men fant ut at når jeg brukte ERS for å få en god approach på sandbunkerne så tok de kvelden en etter en så kom meg videre her i natt, nå oppe på level7 og fullført 21% av spillet. Siter
Joakim Hagen Skrevet 7. mars 2009 Skrevet 7. mars 2009 50% Jobber nå for US. Mot de jeg jobbet for før Siter
Nicklas Winger Skrevet 7. mars 2009 Skrevet 7. mars 2009 Oppe i noen og 60% nå.. skal ikke røpe historien Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.