andreas nærbø Skrevet 5. mars 2009 Skrevet 5. mars 2009 JEg får ikke Intalert Sqwaxkbox inn i Fs9. Noen som kan hjelpe ? Siter
andreas nærbø Skrevet 5. mars 2009 Forfatter Skrevet 5. mars 2009 er det helt dødt her på forumet eller? Kan noen svare? Plizzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz Siter
Sindre Holberg Skrevet 5. mars 2009 Skrevet 5. mars 2009 **** Off! Du har ventet i en time, og har ikke gitt NOE som helst info om hva! Gi nå litt info da! Siter
Tommy Hansen Skrevet 5. mars 2009 Skrevet 5. mars 2009 Du må nok komme med mer info før noen kan klare å hjelpe deg Mange grunner til at ting kan slå seg vrang. Hva skjer? Når skjer det? Error message? XP? Vista? Jeg lover ikke at jeg kan hjelpe,men mer info trengs. Se ellers også Installing SB Siter
andreas nærbø Skrevet 6. mars 2009 Forfatter Skrevet 6. mars 2009 Jeg bruker Windows Vista og Fs2004 og det kommer opp en Feilmalding og det skjer Der med Instalasjonen med Prosenta. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.