Tom Knudsen Skrevet 5. mars 2009 Skrevet 5. mars 2009 Vanvittig dette her http://gigapix.no/gigapiksel/504/utsikt-over-bergen Zoom inn og se om du kjenner noen som var ute denne dagen. Siter
Premium Medlem Gunnar van der Meeren Skrevet 5. mars 2009 Premium Medlem Skrevet 5. mars 2009 :grin: :grin: :grin: ...Kan nesten se meg bak kontorvinduet på Nordnes Siter
Morten Ruud Skrevet 5. mars 2009 Skrevet 5. mars 2009 Morsomt å se dette, men det bringer allikevel tanker om eventuell overvåkning av vanlige mennesker. Men, ikke la meg ødelegge gleden. Veldig kult å se ting så detaljert over et så stort område. Hva slags utstyr er det som har blitt brukt? Siter
Tommy Bernes Skrevet 5. mars 2009 Skrevet 5. mars 2009 Morsomt å se dette' date=' men det bringer allikevel tanker om eventuell overvåkning av vanlige mennesker. Men, ikke la meg ødelegge gleden. Veldig kult å se ting så detaljert over et så stort område. Hva slags utstyr er det som har blitt brukt? [/quote'] Sakset fra samme side: STED: Bergen STØRRELSE: 6,3 gigapiksler ANTALL BILDER: Ca 1600 UTSTYR: Canon EOS 1D Mark III, 300mm f/2.8 @ f/8. TEKNIKK: Bildene er tatt med panoramastativ, og opptakene er gjort sekvensielt fra venstre mot høyre, ovenfra og ned. Det er brukt råformat, som senere er konvertert til jpeg i Apple Aperture. Bildet er sydd sammen i Autopano Pro og etterbehandlet i Adobe Photoshop. Siter
Are Lund Hansen Skrevet 5. mars 2009 Skrevet 5. mars 2009 Bare for moro skyld, noen som klarer å finne igjen dette :crazy: Blir vel som å lete etter den berømte nåla, men pytt, pytt! Om motivet tråkker på personvernet, så får moderator slette innlegget! Siter
Magnus F. Meese Skrevet 5. mars 2009 Skrevet 5. mars 2009 Jupp, var ikke store problemet. Regnet med at det lå før byen med tanke på at man kunne zoome såpass inn Siter
Tord Øvrebotten Skrevet 5. mars 2009 Skrevet 5. mars 2009 Bare for moro skyld' date=' noen som klarer å finne igjen dette :crazy: Blir vel som å lete etter den berømte nåla, men pytt, pytt! Om motivet tråkker på personvernet, så får moderator slette innlegget! [img']http://i615.photobucket.com/albums/tt237/arelh/bergen.jpg[/img] Jeg fant, jeg fant! Han sitter å spiser i hagen til sitt røde hus. :grin: Dette var ganske villt. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.