Ola Nordmann Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Heisann Jeg skal ha eksamen i Systemdrift på videregående skole som privatist, i den anledning trenger jeg en lærebok. Har lenge forsøkt å få tak i denne boken, men den er utsolgt overalt. Noen som vet om tillsvarende bøker som gir en god oversikt over det man skal kunne til eksamen? Eller kanskje du selv har denne boken liggende på loftet og kunne tenke deg å tjene en liten slant.... Tusen takk Siter
Tom Knudsen Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Prøv http://www.akademika.no/ PS.. Du må registrere deg tror jeg. Siter
Per Johansen Skrevet 5. mars 2009 Skrevet 5. mars 2009 Du kan jo sjekke med denne annonsen, selv om den er litt gammel: annonse Synes det dog er merkelig at man fortsatt bruker lærebok fra 2000 i datafag. Er jo steinaldernivå i den sammenheng.... Siter
Emil Topstad Skrevet 5. mars 2009 Skrevet 5. mars 2009 men hvis den er utsolgt overallt, hvorfor bestiller du den ikke i en bokhandel? mulig jeg spør dumt men... for jeg måtte bestille alle mine bøker i bokhandel, de hadde bare noen få inne... Siter
Ola Nordmann Skrevet 6. mars 2009 Forfatter Skrevet 6. mars 2009 Jeg har forsøkt så og si samtlige bokhandler og nettbutikker, men har fått samme svaret. Nemlig at den er utsolgt fra forlaget, og det er ikke planer om å trykke nye bøker med det første. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.