Gå til innhold

Mod Manager - Euro Truck Simulator, noe interesse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For noen uker tilbake lagde jeg en Mod Manager til Euro Truck Simulator.

ETS_Mod_Manager.jpg

Den er bare i beta stadiet, hvis det er noen interesse så sender jeg beta til de som vil prøve den.

NB! Bruken av programmet forutsetter at bruker mappa til ETS ligger i Dokumenter mappa på datamaskinen (f.eks Mine Dokumenter på XP)

Skrevet

Jeg startet i Sveits. Har da mulighet for å kjøre til Milano og Roma.

I starten var ruten alltid Bern -> Milano -> Roma

eller Roma -> Milano -> Bern

Velg alltid varene du tjener mest på den strekningen du vil kjøre.

Hvis du fortsetter med rutene jeg kjørte i starten i en god stund, vil du oppdage at det etterhvert ikke er spesielt lønnsomt å dra innom Milano med varer. Kjør da heller Bern -> Roma eller Roma -> Bern.

Spar til vare-sertifikater, når du har fått ditt første, så blir turen innom Milano igjen lønnsomt med de nye varene.

Hvis du føler at du tjener for lite etter å ha skaffet det første vare-sertifikatet, spar til opplåsing av et nytt land, velg landet med størst avstand mellom byene for å tjene mest.

EDIT! Joakim: Sendt mail :)

• Premium Medlem
Skrevet

Jeg setter stor pris på alle som ønsker å utvikle nye ting og dele det med alle oss andre,men ett lignende programm er utviklet for lenge siden og det er ikke i beta.

Har lagt ut adressen under FS addon.Gå til forumoversikt så finner du innlegget med link til hjemmeside.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...