Alexander Nilsen Skrevet 3. mars 2009 Skrevet 3. mars 2009 For noen uker tilbake lagde jeg en Mod Manager til Euro Truck Simulator. Den er bare i beta stadiet, hvis det er noen interesse så sender jeg beta til de som vil prøve den. NB! Bruken av programmet forutsetter at bruker mappa til ETS ligger i Dokumenter mappa på datamaskinen (f.eks Mine Dokumenter på XP) Siter
Even Moe Egenes Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Kan teste jeg, men hvor finner jeg mod'er? Siter
Alexander Nilsen Skrevet 4. mars 2009 Forfatter Skrevet 4. mars 2009 Modifikasjoner kan du blandt annet finne her. Siter
Frode Skibrek Skrevet 7. mars 2009 Skrevet 7. mars 2009 Tar også gjerne i mot... frodeskibrek@hotmail.com. Dette er jo absolutt noe som jeg har savnet...Og blir nok hyppig brukt Siter
Alexander Nilsen Skrevet 8. mars 2009 Forfatter Skrevet 8. mars 2009 Mail sendt Finner også noen modifikasjoner her (siden er nederlandsk, mulig du på registrere deg for å laste ned) Siter
Petter Knutsen Skrevet 8. mars 2009 Skrevet 8. mars 2009 Heisann. Dette spillet så artig ut så jeg kjøpte det Har dere noen gode tips til noob'en? Siter
Joakim Hagen Skrevet 8. mars 2009 Skrevet 8. mars 2009 jeg vil gjerne være beta joakim_hagen_93@hotmail.com Siter
Alexander Nilsen Skrevet 8. mars 2009 Forfatter Skrevet 8. mars 2009 Jeg startet i Sveits. Har da mulighet for å kjøre til Milano og Roma. I starten var ruten alltid Bern -> Milano -> Roma eller Roma -> Milano -> Bern Velg alltid varene du tjener mest på den strekningen du vil kjøre. Hvis du fortsetter med rutene jeg kjørte i starten i en god stund, vil du oppdage at det etterhvert ikke er spesielt lønnsomt å dra innom Milano med varer. Kjør da heller Bern -> Roma eller Roma -> Bern. Spar til vare-sertifikater, når du har fått ditt første, så blir turen innom Milano igjen lønnsomt med de nye varene. Hvis du føler at du tjener for lite etter å ha skaffet det første vare-sertifikatet, spar til opplåsing av et nytt land, velg landet med størst avstand mellom byene for å tjene mest. EDIT! Joakim: Sendt mail Siter
Premium Medlem Stein Aasheim Skrevet 8. mars 2009 Premium Medlem Skrevet 8. mars 2009 Jeg setter stor pris på alle som ønsker å utvikle nye ting og dele det med alle oss andre,men ett lignende programm er utviklet for lenge siden og det er ikke i beta. Har lagt ut adressen under FS addon.Gå til forumoversikt så finner du innlegget med link til hjemmeside. Siter
Åge Storli Berg Skrevet 8. mars 2009 Skrevet 8. mars 2009 Kan gjerne sende til meg og aage_92@hotmail.com Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.