Paulo Fernandes Skrevet 1. mars 2009 Skrevet 1. mars 2009 Da er jeg ferdig med den nye painten min, som ble laget i forbindelse med en konkuranse jeg hadde på hjemmesiden min for ca en uke siden. Grattis med ny paint Eivind Her er litt bilder av flyet: La meg vite hva dere synes Siter
Rene Jensen Skrevet 1. mars 2009 Skrevet 1. mars 2009 meget flot arbejde er det en man kan downloade til fsx?? Rene Jensen Siter
Paul-André Tilrem Skrevet 1. mars 2009 Skrevet 1. mars 2009 Blir ikke mere overrasket av deg lenger Paulo. Du leverer bestandig utrolige flotte paint som det står respekt av. Siter
Tommy Bernes Skrevet 1. mars 2009 Skrevet 1. mars 2009 Absolutt Nydelig Paint, Paulo! Men har du lastet opp feil fil til hjemmesiden din? Når eg velger sas laster den ned WestJet texturen.. :crazy: Siter
Paulo Fernandes Skrevet 1. mars 2009 Forfatter Skrevet 1. mars 2009 Men har du lastet opp feil fil til hjemmesiden din? Når eg velger sas laster den ned WestJet texturen.. :crazy: Ups, var sikker på at jeg skrev inn URLen til filen. Jaja det er fikset nå Painten kan lastes ned her www.paulo-design.net/repaints.html Siter
Øystein Haugan Skrevet 1. mars 2009 Skrevet 1. mars 2009 Nydelig arbeid Paulo.. en ting jeg la merke til ved første øyekast;Overgangen fra skygge på skroget å motoren kunne ha vert tonet litt mer ut ...ble litt for godt synlig,men så er det bare min mening Øystein Siter
Paulo Fernandes Skrevet 2. mars 2009 Forfatter Skrevet 2. mars 2009 Slenger på et bilde av kabinen Siter
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 2. mars 2009 Skrevet 2. mars 2009 Tusen takk for en nydelig flott paint Paulo! Denne skal flys så snart jeg er ferdig med lekser og trening! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.