Skrevet 27. februar 2009 15 år Leste her nå at Flesland var kåret til 6. plassen på verdensrankingen av beste flyplasser. Er stolt bergenser nå. :grin: Link til BT.no
Skrevet 27. februar 2009 15 år Vis meg den Bergenseren som ikke er stolt 24 timer i døgnet, man er jo f...til og med stolt av at det regner så mye....he he.... fra spøk til alvår...Gratulerer og ha en fin weekend.
Skrevet 27. februar 2009 15 år Det er helt sikkert fordi de som jobber på flesland er usedvanlig serviceinstilte, og hyggelige. Gratulerer til oss :grin:
Skrevet 27. februar 2009 15 år Ja, jeg vil jo som Siddis nødig si dette, egentlig, men; Jeg har ikke opplevd annet enn god service på Flesland, og synes plasseringen er meget velfortjent!
Skrevet 27. februar 2009 15 år Bare det faktum at de kun har Ringnes øl på Flesland burde være nok til å holde den ute av topp 100 listen :whistle:
Skrevet 27. februar 2009 15 år Ja' date=' jeg vil jo som Siddis nødig si dette, egentlig, men;Jeg har ikke opplevd annet enn god service på Flesland, og synes plasseringen er meget velfortjent! [/quote'] Som siddis vil jeg si dette: Faen i helvette då.. eg unne dokkår ikkje dette her. D e for dårligt. ME I STAVANGER SKO FÅTT DENNE!!!! Men men.. me får ta d ijenn t neste år.. Eller viss me får Expo.. Min andre side vil si dette: GRatulerer på det varmeste, men husk, den som ler sist ler best. Og jeg er sikker på at jeg skal le sist :grin: Håper da inderlig det stiger til neste år
Skrevet 27. februar 2009 15 år Med tanke på kaffiprisen, og fasilitetene i avgangshallen til utenriks avgangene så tror jeg nok at det er noen som har snudd rankeringen på hode. (det er jo det Bergenserene vanligvis gjør dersom de vil se Brann på toppen av tabellen) BjøRn
Skrevet 27. februar 2009 15 år Tja, godt gjort med en norsk flyplass på lista. Jeg mistenker forøvrig at det er langt igjen til Singapore Changi eller Hong Kong Chek Lap Kok...
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.