Skrevet 24. februar 2009 15 år Hei! Noen fotballinteresserte der ute? I kveld er det duket for en ny og spennende runde i CL etter omlag 2 mndr pause. I kveld er det Arsenal Og Man. Utds tur til å vise muskler mot henholdsvis AS Roma og Inter Milan. I morgen er det Chelsea og Liverpools tur mot Juventus og Real M. Viasat 4 viser i kveld, 20.45 United kampen mot Inter, mens Viasat Sport viser Arsenal- Roma. Gleder meg enormt
Skrevet 24. februar 2009 15 år Ja, det bliver nogle spændende kampe! Jeg vil selv forsøge at se så meget som muligt, selvom det mest er Liverpool der interesserer mig. Håber selvfølgelig at Inter vinder i aften :cool:
Skrevet 24. februar 2009 15 år Ja dette blir uten tvil noen spennende kamper. Jeg ser i likhet med Kristian mest frem til Liverpool i morgen, men det blir nok spennende å følge ManU mot Inter i kveld også. Jeg håper jo også selvfølgelig på en seier til Inter, men må nok innrømme at ManU ser fryktelig skumle ut for tiden. Jeg så kampen de spilte mot B'burn i helgen og selv på en dårlig dag så var det dessverre ingen tvil om hvem som skulle ha alle poengene i den kampen. Lever i håpet uansett. Angående kampen i morgen så tror jeg det blir ekstremt vanskelig for Liverpool å vinne, spesielt dersom Stevie G må stå over. Jeg må nok uansett si at jeg er kjempefornøyd med en uavgjort, helst med et bortemål. Dessverre så sier fornuften at, utfra formen til Liverpool den siste tiden, så kan nok dette være sesongen hvor vi får bedre tid til fokus på Premier League. Håpet er enormt sterkt selv om troen er noe skadeskutt. Walk On.
Skrevet 24. februar 2009 15 år Jeg tror at LFC's spanske spillere et mere klar end nogensinde, fordi de gerne vil vise hvad de kan overfor deres landsmænd. I helgen mod City manglede både Alonso og Gerrard. I morgen er i hvert fald Alonso med igen, og det gør en meget stor forskel. Det kan tydeligt ses at LFC mangler noget, når han ikke er med (det sammme gælder selvfølgelig for Gerrard).
Skrevet 24. februar 2009 15 år Jeg gleder meg enormt men med litt skrekkblandet fryd. Hvis Inter dabber nøttene til Man.Utd i kveld og Liverpool knekker Real ned i lyngen i morgen blir jeg en lykkelig mann! YNWA Pete
Skrevet 25. februar 2009 15 år Well...hvad kan vi så konkludere efter denne uges Champions League? At Liverpool ftw! Og at Real Madrid er pure crap.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.