Gå til innhold

Ser ikke fly mer etter reinstall av FS og SB... :S

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har akkurat reinstallert FS og derfor også SB, men nå ser jeg ikke fly mer plutselig. Funka fint før jeg reinstallerte

Tips?

Merkelig at det plutselig skjer etter en reinstallering, er det ikke?

Takk for hjelp på forhån! :)

Skrevet

Ta en ekstra titt i brannmuren. Jeg vet at enkelte brannmur/antivirus programmer kan finne på å stenge tilgangen til internett for programmer som har blitt endret.

Sjekk også at du har husket å legge inn rett versjon av FSUIPC.dll...

Skrevet
Jeg vet at enkelte brannmur/antivirus programmer kan finne på å stenge tilgangen til internett for programmer som har blitt endret

Ja, i hvertfall Norton Antivirus... Hadde problemet selv, men funka da jeg avinstallerte det :)

Skrevet

Men nå har ikke jeg Norton heller da... Men nå har jeg skrudd av brannmur, og det funka ikke. (Ja, når jeg slår på pc'en står det at brannmur er slått av, men i kontrollpanelet sto det at brannmur var på). Har iallfall slått den av nå, og jeg ser fremdeles ikke noe trafikk dessverre

Så jeg vet ikke hva som har skjedd. Driver å reinstallerer SB, men må restarte pc'en fikk jeg beskjed om, så da er jeg nok ikke ferdig med reinstalleringa av SB på noen timer :grin:

Skrevet

Nå har jeg prøvd å være på igjen etter reinstall av SB, men ser fremdeles ingen fly.. (ellers skulle jeg ha satt Paulo på bakken tidligere i dag)

Vet da søren hva jeg skal gjøre jeg... Noen som har noen forslag?

Takker for hjelp så langt iallfall

Skrevet

Ok, nå har jeg kommet et steg videre. Prøvde en avinstallering av AVG, og nå ser jeg trafikk.

Nå har jeg et nytt problem:

jeg ha AVG (eller trend micro, men det kan vi bare glemme med en gang) installert for å få internett på skolen.

Så åssen skal jeg få installert AVG igjen, men fremdeles se trafikk?

Takker! :)

Skrevet

Hei Anders!

Jeg har akkurat samme problem som deg, jeg ser ikke fly med avg, men så fort jeg avinnstaller AVG ser jeg alle flyene, Jeg og har lyst til og holde meg til AVG. Så jeg og trenger hjelp til dette problemet, så er det noen som har en villeste anelse hva det kan være, si ifra! Utrolig irriterende!

Mvh Lars

Skrevet

Tja, ingen svar ennå Lars...

Men er det et sted jeg kan f. eks legge til SB og FS og alt som ikke skal blokkeres i AVG?

Jeg må som sagt ha enten AVG eller trend micro på pc'en min for å få nettverk på skolen (dessverre...)

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...