Skrevet 22. februar 2009 15 år Hei gutter og jenter, hva med en simklubb i østfold? Eks. møtes fast 1 gang(eks første torsdag i hver mnd kl 18) i mnd på pizzaen(evt. andre steder) og snakke sosialt sammen om sim og evt alt mulig;). Mulighet for avtale utflykter, Lan sammen koster med Sim relaterte saker Ballen er kastet ut, kom med forslag el. hva sier dere. Jeg lager en kall det fri medlemsliste på de som kunne være interesert nå så ser vi hvor stor den listen blir her.... Og evt navn, kaller oss" Squaq 3320 Østfold" kom med forslag, som nevnt kaster ut ballen her så ser vi om det er interesse fro det..... Medlems liste (uofisiell) Geir-Anders Hansen Tom Brenna Sindre Borgli
Skrevet 22. februar 2009 15 år Høres koselig ut.. Hva med å starte allerede til første torsdag i mars ;P ?
Skrevet 22. februar 2009 15 år Forfatter Jeg er klar Pepes Rygge storsenter i Moss/Rygge som sist kl 18 Om dette skal være fast sted kan vi duskuterer da
Skrevet 22. februar 2009 15 år Dette høres interessant ut. Men vi må ha litt mer aktivitetter enn kun pizza sammen. Men dette kan tenkes frem. Jeg er med!
Skrevet 22. februar 2009 15 år Jeg syntes vi kan bytte mellom Sarpsborg og Råde.. For da kan Geir og jeg drikke øl annenhver gang ;P
Skrevet 22. februar 2009 15 år Forfatter Flott Martin He he Sindre dette kan vi stemme på første sammling Medlems liste (uofisiell) Geir-Anders Hansen Tom Brenna Sindre Borgli Martin Adam Martinsen
Skrevet 22. februar 2009 15 år Pizza og øl er en bra aktivitet som passer sammen men fint att noen tar initiativet til sim treff. Er gjerne med på lasset hvis det passer seg sånn , er snart 50 år , men regner med att alder er ingen hindring her... MVH Kai
Skrevet 22. februar 2009 15 år Forfatter Medlems liste (uofisiell) Geir-Anders Hansen Tom Brenna Sindre Borgli Martin Adam Martinsen Kai Sivertsen Andreas Berger Første møte Torsdag 12 Mars(torsdag 5 blir litt tilig) kl 18:00 Pepes Rygge storsenter Moss/Rygge, slik at vi har litt tid
Skrevet 23. februar 2009 15 år Hei er med jeg,12 blir vanskelig kan kun vere der en 1time arsmøte for ryggeflyklubb Menn jeg kommer
Skrevet 23. februar 2009 15 år Forfatter Medlems liste (uofisiell) Geir-Anders Hansen Tom Brenna Sindre Borgli Martin Adam Martinsen Kai Sivertsen Andreas Berger Olav Rygg Første møte Torsdag 12 Mars(torsdag 5 blir litt tilig) kl 18:00 Pepes Rygge storsenter Moss/Rygge, slik at vi har litt tid
Skrevet 25. februar 2009 15 år Forfatter Medlems liste (uofisiell) Geir-Anders Hansen Tom Brenna Sindre Borgli Martin Adam Martinsen Kai Sivertsen Andreas Berger Olav Rygg Truls Petter Elven Rune var du med også Første møte Torsdag 12 Mars(torsdag 5 blir litt tilig) kl 18:00 Pepes Rygge storsenter Moss/Rygge, slik at vi har litt tid
Skrevet 27. februar 2009 15 år Forfatter Flere så kom igjen;) Agenda for første møte: 1. Evt om dette er noe? 2. Navn "Østfold Flightsim klubb (ØFSK)" el noe.... 3. Formålet med sim klubben, evt innslag fremover. 4. Medlmes liste settes og at den er gratis! 5. Fast møte sted og hvor ofte 6. Valg av Kpt. og Co pilot for klubben
Skrevet 28. februar 2009 15 år Joda kan være med jeg men Torsdag 12 er jeg opptatt på et møte. Ekke bonde jeg da Truls hehe.Er nok mer spennende enn det gitt.Skjennerelt torsdager er jeg opptatt. Rune
Skrevet 1. mars 2009 15 år Forfatter Medlems liste (uofisiell) Geir-Anders Hansen Tom Brenna Sindre Borgli Martin Adam Martinsen Kai Sivertsen Andreas Berger Olav Rygg Truls Petter Elven Rune Koppen Første møte Torsdag 12 Mars(torsdag 5 blir litt tilig) kl 18:00 Pepes Rygge storsenter Moss/Rygge, slik at vi har litt tid ---------- Agenda for første møte: 1. Evt om dette er noe? 2. Navn "Østfold Flightsim klubb (ØFSK)" el noe.... 3. Formålet med sim klubben, evt innslag fremover. 4. Medlmes liste settes og at den er gratis! 5. Fast møte sted og hvor ofte 6. Valg av Kpt. og Co pilot for klubben
Skrevet 10. mars 2009 15 år Skal prøve å huske på det. bor jo så fryktelig langt unna jeg da.. Sånn ca 400m :grin:
Skrevet 11. mars 2009 15 år Forfatter Muligens medlems liste....... Geir-Anders Hansen Tom Brenna Sindre Borgli Martin Adam Martinsen Kai Sivertsen Andreas Berger Olav Rygg Truls Petter Elven Rune Koppen Første møte Torsdag 12 Mars kl 18:00 Pepes Rygge storsenter Moss/Rygge Varnaveien! ---------- Agenda for første møte: 1. Evt om dette er noe? 2. Navn "Østfold Flightsim klubb (ØFSK)" el noe.... 3. Formålet med sim klubben, evt innslag fremover. 4. Medlmes liste settes og at den er gratis! 5. Fast møte sted og hvor ofte 6. Valg av Kpt. og Co pilot for klubben -------- Setter A4 lapp med "FSX" ved bordet Håper på evt flere som kan;) vennligst sett dere på her slik at jeg kan reservere bord til riktig antall
Skrevet 11. mars 2009 15 år Kommer en tur opp jeg også, men kan hende jeg kommer litt over 18, for det er avhengig av når bussen går
Skrevet 11. mars 2009 15 år Forfatter Muligens medlems liste....... Geir-Anders Hansen Tom Brenna Sindre Borgli Martin Adam Martinsen Kai Sivertsen Andreas Berger Olav Rygg Truls Petter Elven Rune Koppen Andreas F Berger Første møte Torsdag 12 Mars kl 18:00 Pepes Rygge storsenter Moss/Rygge Varnaveien! ---------- Agenda for første møte: 1. Evt om dette er noe? 2. Navn "Østfold Flightsim klubb (ØFSK)" el noe.... 3. Formålet med sim klubben, evt innslag fremover. 4. Medlmes liste settes og at den er gratis! 5. Fast møte sted og hvor ofte 6. Valg av Kpt. og Co pilot for klubben -------- Setter A4 lapp med "FSX" ved bordet Håper på evt flere som kan;) vennligst sett dere på her slik at jeg kan reservere bord til riktig antall
Skrevet 12. mars 2009 15 år Jeg kommer sånn rundt ved klokken 18.30-19.00, trenger ikke noe Pizza jeg, da jeg spiser Pizza på jobben i dag... Sees!
Skrevet 12. mars 2009 15 år Hei gutter ! Må desverre melde avbud i dag , har blitt bulket , gikk bra , men er desverre avhengig av bil og den er ikke kjørbar. Dere får bare kose dere , så prøver jeg igjen neste gang. Kai
Skrevet 12. mars 2009 15 år Melder tvil jeg også. Skal hjelpe en kar men er ikke sikker når han kommer. komemr han før 18-18:30 så kommer jeg.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.