Skrevet 22. februar 2009 15 år Hallo... Noen som kan bekrefte eller avkrefte at norwegian har planer om å bruke det norske flag på flyene sine..hvet ikke hvor,men har hørt rykkter om det i dag.mulig slik Braathen var.. Øystein
Skrevet 22. februar 2009 15 år Det stemmer, eller jeg vet ikke om det er blitt bestemt enda. Men norwegian ville ihvertfall ta over det norske flagget. Stod i VG igår http://www.vg.no/reise/artikkel.php?artid=548108
Skrevet 22. februar 2009 15 år Forfatter Se der ja..Det va jo positivt å høre at de ønsker å gjøre noe med de hvite halene.
Skrevet 22. februar 2009 15 år Høres bra ut! Bra å markere at her er det et Norskt selskap på gang Ikke at navnet "Norwegian" ikke gir et lite hint da, men allikevel
Skrevet 23. februar 2009 15 år Heller norsk flagg på flyene deres enn NAX sitt fly jeg fløy hjem fra Kirkenes via Alta i jan. Der var det skrevet med store blå bokstaver over vinduene forut på flyet: KRAKOW, inne i flyet var det store stygge polske reklameklistremerker på hver bidige hattehylle. Jeg vet Norwegian har en liten base i Polen, men er det virkelig nødvendig å ha det bra merkenavnet men samtidig være så lite nasjonalistisk eller hvordan jeg nå skal forklare det.
Skrevet 24. februar 2009 15 år Er vel forsatt litt vel Braathens det flagget. Bør nok dryge det noen år enno syns jeg
Skrevet 24. februar 2009 15 år Väldigt kul och höra! Men saknar gamla Braathens liveryn väldigt mycket!
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.