Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg hadde selv AVG og må si at dette egentlig ikke er noe bra antivirus. jeg selv skulle slå AVG av men det var veldig avensert slik at det ikke gikk. det hele endte med at AVG klikket noe det har gjort hos flere som har det. jeg hadde det klikkede AVG på PC-en i noen uker og PC-en ble dårligere, jeg kunne for eksempel ikke laste ned ting...det bare forsvant. Men nå har jeg skaffet meg Avira free, det beste gratis antivirus på markedet etter min mening. jeg installerte dette og nå kan jeg laste ned hva jeg vil. i tilleg er det mye lettere å slå av og på. Prøv AVIRA FREE: http://www.free-av.com/ ps: hvis du i tillegg ser et utropstegn over AVG ikonet nede på oppgavelinjen så er det kilkka. bare få det vekk og skaff deg Avira Free

Skrevet

Adrian, at AVG er dårlig antivirus er din mening. AVG er vel kanskje et av de beste man kan få gratis. Og det å skru av AVG er vel ingen avansert prosess. Og hvis AVG klikka til deg når du prøvde, kan det nok være problemer hos deg.

"open the Control Center, double click the Resident Shield and remove the checkmarks next to the option labeled "Turn on AVG Resident Shield protection". Don't forget to re-activate it when you are done."
  • Premium Medlem
Skrevet

Jeg har gjort det enkelt:

Høyreklikk AVG ikonet på oppgavelinjen og velg slå av.

I disse tilfellene har jeg maktet å gjennomføre installasjoner, som først feilet (trolig pga AVG 8.0 som også jeg har installert)

AVG vil være påslått igjen etter en omstart.

Skrevet

Like greit det du gjorde, med å bare høyreklikke og slå av når du skal bruke et program AVG ikke er tilfreds med :)

Alle antivirusprogrammer blokkerer ute ett eller annet, det er litt av grunnen til at de faktisk er der. Jeg installerer AVG på en 10-12 maskiner daglig på jobb, noe som er etter min mening den beste gratisløsningen som finnes. Hvis man skal begynne å prate om antivirusløsninger som blokkerer tragisk mye, kan man jo nevne gode gamle "Norman Antivirus" som helst ser til at du ikke har tilgang til internett i det hele tatt :whistle:

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...