Carl Fredrik Ness Skrevet 10. februar 2002 Skrevet 10. februar 2002 Når jeg prøver å laste ned noe så kommer denne meldingen opp:The address you just entered is not found or accessible. Er det noen flere som får denne meldingen opp [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image] Siter
atle sørensen Skrevet 10. februar 2002 Skrevet 10. februar 2002 hadde nesten samme problem det gikk utrolig sakte satt i 20 min og ventet på 165kb Siter
Dag Johansen Skrevet 10. februar 2002 Skrevet 10. februar 2002 Noe er feil med ftp serveren. Intill videre får dere bruke "Alternativ Nedlasting" som finnes på siden dere kommer til før dere laster ned filen. [ 10-02-2002: Endret av: Dag Johansen ] Siter
Carl Fredrik Ness Skrevet 10. februar 2002 Forfatter Skrevet 10. februar 2002 quote: Opprinnelig postet av Dag Johansen: Noe er feil med ftp serveren. Intill videre får dere bruke "Alternativ Nedlasting" som finnes på siden dere kommer til før dere laster ned filen. [ 10-02-2002: Endret av: Dag Johansen ] Trykker jeg på alternativ nedlastning kommer denne meldingem opp Ingen tilgang! Du har forsøkt å laste ned en fil fra filbiblioteket på FlightSim.no ved å følge en link fra en annen site. Slik linking er ikke tillatt, og dette fører til denne feilmeldingen. Filen du forsøkte å laste ned finnes i filbiblioteket på FlightSim.no. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.